想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 506


1#
發表於 11-9-16 11:07 |只看該作者
04年結婚時渴望好生1仔1女,感覺好幸福美滿....
07年小x後都仲係好想生個仔,因我生長在重男輕女的家庭
時間1年又1年過去,都仲係未bingo,我心想比個女我都已經心滿意足....
09年第一次iui後bingo,心想終於我的願望可以成真了,真係不敢相信,這次連作小x都冇,到了3個月照oscar發現bb染色體有問題要中止懷孕....呢次真係十分傷心
之後我又等等等又做了2次iui都唔成功
而家只要有個bb比我係男係女係唔係親生都已經唔重要了...我只想要一個屬於我的孩子,點解都咁難




大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-9-16 11:17 |只看該作者

回覆:心態上的轉變..

可能緣份未到,你要努力加油呀!




伯爵府

積分: 17307


3#
發表於 11-9-16 11:20 |只看該作者

回覆:心態上的轉變..

我有個前上司都係咁,唉!



   每日都咁開心!!!


子爵府

積分: 13784


4#
發表於 11-9-16 11:21 |只看該作者
有能力的, 助養小朋友, 多行善, 作天终會令你心想事成


別墅

積分: 506


5#
發表於 11-9-16 11:25 |只看該作者

引用:有能力的,+助養小朋友,+多行善,+作天终會令

原帖由 mapp2009 於 11-09-16 發表
有能力的, 助養小朋友, 多行善, 作天终會令你心想事成
我都係咁諗,領養我都考慮過,不過過程可能比做iui/ivf仲複習....



點評

bksbb  i want 領養 too....  發表於 11-9-16 17:00


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


6#
發表於 11-9-16 11:27 |只看該作者
回覆 anthea108 的帖子

領養唔同助養........助養好簡單架咋......放心la!!


大宅

積分: 1542


7#
發表於 11-9-16 11:30 |只看該作者
本帖最後由 bobobb09 於 11-9-16 11:32 編輯

我都係近尼一兩年咁恨想要B,我嚟緊都諗住試做iui.

你要努力呀!唔好放棄!!仲有其它方法可試,就算領養都好呀,我都有個親戚係咁,個女都一樣咁孝順兩老.

+油ar !!


別墅

積分: 506


8#
發表於 11-9-16 11:37 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+bobobb09+於+11-9-16+11:

原帖由 bobobb09 於 11-09-16 發表
本帖最後由 bobobb09 於 11-9-16 11:32 編輯

我都係近尼一兩年咁恨想要B,我嚟緊都諗住試做iui.
我自己心態上可以接受,但c6就1516冇正面答我好定唔好,我都唔敢再問了




男爵府

積分: 6140

認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章


9#
發表於 11-9-16 15:21 |只看該作者
我都係咁, 結婚後無打算生好地地, 今年開始plan生bb就勁緊張, 每次m到都好唔開心, C6話過多2年都冇就領養, 唔洗一定要自己生


別墅

積分: 506


10#
發表於 11-9-20 19:04 |只看該作者

引用:我都係咁,+結婚後無打算生好地地,+今年開始

原帖由 YC9 於 11-09-16 發表
我都係咁, 結婚後無打算生好地地, 今年開始plan生bb就勁緊張, 每次m到都好唔開心, C6話過多2年都冇就領養, ...
我c6仲未接受到領養,仲有我地既居住環境應該唔批




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo