想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4667


1#
發表於 11-9-18 12:49 |只看該作者


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


2#
發表於 11-9-18 12:59 |只看該作者
唔好咁啦!大家都努力呀.
你試左幾耐呀?加油<bb等緊我地架.


大宅

積分: 4667


3#
發表於 11-9-18 13:05 |只看該作者
試咗四五個 cycle 啦...我都知好多人要試幾年先成功,但我只問真係冇咁好耐性去試一啲無結果既嘢...好失望 +灰心


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


4#
發表於 11-9-18 13:28 |只看該作者
我都試左5個cycle la...今個月應該都係白果多! 唔好無心機la~ 加油呀!!


子爵府

積分: 11145

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


5#
發表於 11-9-18 13:52 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

唔好咁快放棄呀,放鬆d,唔好諗有無bb去做,可能好快就有好消息呢?


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-9-18 14:10 |只看該作者

回覆:我真係好唔明點解想生BB係咁難!!頭先好炆同C6講:唔生喇

加油,祝早孕!一齊努力啦,呢到好多jm一齊努力架!




翡翠宮

積分: 87392


7#
發表於 11-9-18 14:11 |只看該作者
me 2 la~~~

都係試左5個cycle


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


8#
發表於 11-9-18 14:11 |只看該作者

回覆:我真係好唔明點解想生BB係咁難!!頭先好炆同C6講:唔生喇

你keep住呢個心情係難架!你放鬆d啦!試下開開心心咁同C6 dodo,有時你既緊張都會影響C6架!




大宅

積分: 3206

開心吸收勳章


9#
發表於 11-9-18 14:14 |只看該作者
本帖最後由 小儀皇后 於 11-9-18 14:16 編輯

樓主..我係由六月開始試到而家..又係試左4個CYCLE..
由第1,2個CYCLE 好緊張..到第3個CYCLE唔緊張..
今個月第4個CYCLE..又無啦啦緊張..心情大上大落..
試過幾次發悔氣同老公講 : 我唔生啦..
因為我又係一個好心急既人..唔想花時間去做一D未知幾時有結果既野..
我真係好唔想面對呢種失望既心情..我怕自己會崩潰..
好想喊..但喊唔出..

有好多野..真係注定的..
唯一可以做既係..調整自己心情..
雖然知易難行..但當呢個係對自己既一個考驗呀..

我知大家都一樣..口裡話唔想生..其實仍然會開工..
加油..

點評

Ivy114  ADD OIL  發表於 11-9-18 23:00


大宅

積分: 4667


10#
發表於 11-9-18 14:38 |只看該作者
回覆 小儀皇后 的帖子

我又係一個超性急的人~做嘢一定要sure win 果啲人,所以無形給了自己超大的壓力!我都知要放鬆架!但好講容易,要做真的不易呢...我盡力啦!唔會放棄住既!你地都一齊加油哦


複式洋房

積分: 432


11#
發表於 11-9-18 15:28 |只看該作者

回覆:keroppi_JJ 的帖子

不如你keep住「唔生喇」呢個心態,但又唔做任何避孕措施,可能隨時有驚喜都未定!




大宅

積分: 4667


12#
發表於 11-9-18 15:36 |只看該作者
回覆 談育嬰姐姐 的帖子

一個月先得一次機會,如果多幾次我地就唔使咁煩啦..


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


13#
發表於 11-9-18 16:11 |只看該作者

回覆:我真係好唔明點解想生BB係咁難!!頭先好炆同C6講:唔生喇

我今朝miss m黎左,c6話我屎喔我話會唔會係佢有問題

黎緊採取放鬆d態度先,加油



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


14#
發表於 11-9-18 17:08 |只看該作者
不輕易放棄,放鬆心情,大家繼續努力


大宅

積分: 4667


15#
發表於 11-9-18 18:38 |只看該作者
這是唯一的方法吧~~ 可能唔唸真係會容易中啲~ 呢幾個月實在太大壓力了


男爵府

積分: 6137


16#
發表於 11-9-18 19:10 |只看該作者

回覆:keroppi_JJ 的帖子

Relax more真係好大壓力:;pppp:




別墅

積分: 922


17#
發表於 11-9-18 19:33 |只看該作者
我都係一個急性子的人,唔喜歡事情唔符合預期的結果,所以我做所有事都好有計劃,我以為我planed咁耐,bingo should be easy la,but the first cycle failed,真是好沮喪,但我已經安慰返自己:這是考驗only, next cycle must be ok
大家加油


大宅

積分: 4667


18#
發表於 11-9-18 19:55 |只看該作者
回覆 kimberleylam 的帖子

我地再繼續努力吧~~~ 全力以赴,做到最好


大宅

積分: 4667


19#
發表於 11-9-18 19:56 |只看該作者
回覆 Ivy114 的帖子

Relax 真的很重要~~ 加油啦


別墅

積分: 922


20#
發表於 11-9-18 19:58 |只看該作者
我今個月會食埋天喜丸 and 我會叫自己relax

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo