夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1048


1#
發表於 05-9-14 01:28 |只看該作者

我生左仔之後睇老公唔順眼。。

唔知點解生左仔之後。。見到老公做好多野都有意見同唔係好順眼。。。。
好似。
1。佢每次抱BB同BB玩時我都會係隔離提醒佢點做比較好﹐唔好正親BB呀。。(我都知我好煩﹐但佢D動作真係比較rough。。)

2。覺得老公睇電視既聲量同以前一樣﹐無考慮到BB係唔係訓緊。。。

3。老公就係馬照跑舞照跳(形容詞)﹐生活完全沒有改變﹐只有我要改變﹐用晒時間凑BB﹐佢鐘意時抱下﹐要睇電視時比番我。。。。

仲有好多好多。。。。。。。。

你地會唔會甘。。。 :-(


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


2#
發表於 05-9-14 02:08 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

唔會喎...反而係我驚整親阿仔...其實如果母親唔係比父親偉大...每年既母親節都唔會比父親節咁宣揚啦...



[url=http://lilypie.com][img]


大宅

積分: 1207


3#
發表於 05-9-14 07:49 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

hello,

以前我會嫁,見到佢好唔順眼,但是現在好無


禁止訪問

積分: 8013


4#
發表於 05-9-14 09:47 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4732


5#
發表於 05-9-14 11:52 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

But hubby totally opposite, he always remind me how to look after bb! Sometimes, I also feel I was so careless to her.
http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/shushuashley/album?.dir=/f23bscd


珍珠宮

積分: 48096

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


6#
發表於 05-9-14 11:57 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

其實我覺得你地唔好咁緊張個bb啦, 我家姐同佢老公都係咁, 但角色掉轉左, 姐夫因為太緊張個bb, 成日鬧家姐呢樣o個樣, 攪到好唔開心又成日家嘈屋閉.

佢地就黎家變, 如果你地唔想家變, 唔好為左bb而睇老公/老婆唔順眼啦, 你唔係愛你老公, 所以先會同佢生bb的嗎?
希望每天開心渡過 ;-)


翡翠宮

積分: 76971


7#
發表於 05-9-14 12:02 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

唉! 十個男人九個都係咁唔細心, 同小朋友玩大大力, 成日將自己既快樂建築在小朋友痛苦之上 佢地以為佢自己同佢玩時自己笑到哈哈聲就等同於小朋友會開心同鍾意 所以我都真係無言以對 ?-( d男人變態的


禁止訪問

積分: 8013


8#
發表於 05-9-14 12:10 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 05-9-14 12:18 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3773


10#
發表於 05-9-14 15:18 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

我都覺得係, 未有亞仔之前, 佢出街食完飯唔會行咗出去, 依家就會, 有時見到佢重係望住D女仔添喎(好似有時會去D露天茶座), 好似成日扮哂陪個仔出去行, 實質就係出去望女仔.......又成日分哂同個仔玩, 乜野都唔願執, 又唔幫我攞野, 真係比佢激死.......


禁止訪問

積分: 20403


11#
發表於 05-9-14 15:33 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2190


12#
發表於 05-9-14 22:34 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

pegbrian

100% agree, U are telling what exactly I am feeling. I told the same thing and didi the same thing to my hubby.


大宅

積分: 2190


13#
發表於 05-9-14 22:38 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

pegbrian

My hubby also keeps his life as normal (watching TV at high volume, playing playstation before sleeping...) Holding bb at a very uncomfortable way. He does not participate in taking care of bb ar. He has never feed the baby or change diaper for her. Ok la, I always think: My hubby has stress to take care of our family. Although I have to work too, but as a woman, I have less stress and responsibility of earning $$ for my family ma. Ok la, let men relax a bit at home la.


大宅

積分: 1048


14#
發表於 05-9-15 01:36 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

嘩﹗原來都有人同我feel 一樣﹐ 我仲以為我有D變態。
我老公又大男人﹐平時睇電視已好鬼大聲﹐但如果佢要訓覺﹐就一D聲都唔好嘈﹐佢已經帶耳 塞訓﹐ BB有物事都唔會知。。。我話佢時佢會話要番工﹐我話whole world得佢一個男人要番工。。。

好似我通常會帶BB到我房同佢開始慢慢玩﹐ quite D﹐ 等BB無甘興奮容易訓D﹐ 但有時控制唔到佢笑出聲或動嫁嗎。。。如果我老公訓著﹐BB出聲或動﹐佢會發脾氣叫我帶BB去BB房。。。但我覺得BB訓到覺係最緊要﹐大人遲D訓都訓得著嗎。。。

依家﹐BB聯開始唔係甘跟佢啦。。。有時比佢抱抱下BB會嘈直到我或工人抱為此。。。我知老公有D唔高興BB跟我多D﹐但有物法﹖佢自己唔肯用電視時間俾BB﹐ 無得怨﹗﹗


大宅

積分: 1048


15#
發表於 05-9-15 01:37 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

嘩﹗原來都有人同我feel 一樣﹐ 我仲以為我有D變態。
我老公又大男人﹐平時睇電視已好鬼大聲﹐但如果佢要訓覺﹐就一D聲都唔好嘈﹐佢已經帶耳 塞訓﹐ BB有物事都唔會知。。。我話佢時佢會話要番工﹐我話whole world得佢一個男人要番工。。。

好似我通常會帶BB到我房同佢開始慢慢玩﹐ quite D﹐ 等BB無甘興奮容易訓D﹐ 但有時控制唔到佢笑出聲或動嫁嗎。。。如果我老公訓著﹐BB出聲或動﹐佢會發脾氣叫我帶BB去BB房。。。但我覺得BB訓到覺係最緊要﹐大人遲D訓都訓得著嗎。。。

但如果出街時佢會搶住抱BB﹐等我同nanny 好似跟班甘跟住佢。。。一返到屋企又比番我。。真唔明﹖﹖

依家﹐BB係家開始唔係甘跟佢啦。。。有時比佢抱抱下BB會嘈直到我或工人抱為此。。。我知老公有D唔高興BB跟我多D﹐但有物法﹖佢自己唔肯用電視時間俾BB﹐ 無得怨﹗﹗

jessy, 老公果樣係拍拖時﹐結婚後同生仔後都唔同。。


洋房

積分: 159


16#
發表於 05-9-15 02:23 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

Agreed!!
Jessy 寫道:
其實我覺得你地唔好咁緊張個bb啦, 我家姐同佢老公都係咁, 但角色掉轉左, 姐夫因為太緊張個bb, 成日鬧家姐呢樣o個樣, 攪到好唔開心又成日家嘈屋閉.

佢地就黎家變, 如果你地唔想家變, 唔好為左bb而睇老公/老婆唔順眼啦, 你唔係愛你老公, 所以先會同佢生bb的嗎?


大宅

積分: 2190


17#
發表於 05-9-15 15:20 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

My hubby does the same thing:

1. 如果佢要訓覺﹐就一D聲都唔好嘈﹐佢已經帶耳 塞訓.

2. 但如果出街時佢會搶住抱BB﹐等我同nanny 好似跟班甘跟住佢。。。一返到屋企又比番我


公爵府

積分: 27971


18#
發表於 05-9-15 17:43 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

暫時都仲ok, 我老公好鍾意同bb玩, 又唔會太粗魯因為bb仲係得3個月, 佢返工時間比較長, 所以好珍惜見到bb的時間, 禮物六工人放假, 佢仲會早起身睇囝等我
我將這事告訴你們,是叫你們在我裡面有平安.在世上你們有苦難,但你們可以放心,我已經勝了世界. (約16:33)Born 3.02kg/1m 4.52kg/2m 6.06kg/3m10d 7.19kg/4m25d 8.38kg/6m 8.79kg/7m 9kg/8m 9.6kg/10m3w 10.2kg/12m 10.2kg/13m 10.8kg/16m 11.2kg


禁止訪問

積分: 12931


19#
發表於 05-9-15 17:43 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2190


20#
發表於 05-9-15 20:49 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

小香香

My case: I do not know why he wants to hold our bb ar when we go out, may be just for fun la. what we can do is: accept this lar and be happy lor.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo