2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3866

陪月勳章


1#
發表於 11-9-30 10:50 |只看該作者
威院比到11月10號我去做oscar! 果日我打去QE 問, QE 話威院比我到時都係17W果個OSCAR係叫DSS2第二階段來架, 不是照超聲波架, 不過QE唔SURE 佢點做, 佢話可能係抽羊水.......叫我最好自己去BOOK私家做!
有冇人知 BOOK紙上寫住 "DSS2 唐氏綜合症產前篩查" 係點做架?? 係咪抽羊水???


大宅

積分: 1123


2#
發表於 11-9-30 10:55 |只看該作者
我28號做早期oscar時, 睇佢個電視好似話中期oscar, 只係抽血, 如果唔合格先抽羊水呀~


大宅

積分: 1123


3#
發表於 11-9-30 10:58 |只看該作者
我建議, 如果醫院比唔到早期oscar, 都係最好去搵c+醫生check, 因為早期check會比中期 check o既 準d~ 早期可以照超聲波度頸皮, 又可以見下個B~


大宅

積分: 3866

陪月勳章


4#
發表於 11-9-30 11:18 |只看該作者
唔該晒您, 政府d野呢, 真係攪到d新手唔知點好.......


別墅

積分: 607


5#
發表於 11-9-30 18:40 |只看該作者

回覆:急!!!!! 威院 DSS2 唐氏綜合症產前篩查 做D乜架??

14w前去c+照啦,抽羊水同抽絨毛都有流產既風險!




男爵府

積分: 9337


6#
發表於 11-9-30 23:50 |只看該作者

引用:威院比到11月10號我去做oscar!+果日我打去Q

原帖由 cacayu 於 11-09-30 發表
威院比到11月10號我去做oscar! 果日我打去QE 問, QE 話威院比我到時都係17W果個OSCAR係叫DSS2第二階段來架, ...
係丫,我覚得都係做早期oscar好d,風險低而且準確度又高!




大宅

積分: 3866

陪月勳章


7#
發表於 11-10-3 11:08 |只看該作者
kittylovebb 發表於 11-9-30 23:50
係丫,我覚得都係做早期oscar好d,風險低而且準確度又高!

唉.......時間真係好緊迫, 想搵私家做oscar 都好難, 搵左好耐先book到今個星期去做早期oscar
果間野叫"婦健", 有冇人去過呀??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo