回覆 lovehimhim 的帖子
落吾落車其實只有你自己知道.你要知道自己需要什麼?
我家姐都上錯車,我叫她離婚叫了三年,她擔心落車以後個仔點?自己點?
我話比她知:"其實最辛苦的都已經過去.以後就算再辛苦都好過現在......"
她現在好幸福,有一個好愛她的男友.自己揾錢自己使.個仔跟爸爸,前夫以前從來都不會交代什麼,依家反而會同我家姐得閒傾下電話,講下個仔.雖然前姐夫想追返家姐.但我同家姐講:"你係一個地方跌底一次係無知.但你係同一個地方跌兩次系蠢......"
好毒的說話,但我真係知道呢個男人完全不值得去愛,黃賭滾樣樣齊.試問又點值得人去愛?
我係一個好腳踏實地的人,我相信改變自己比改變別人容易....
但我不想任何人輕易講離婚,有好多事我們可以包容的包容,體諒的體諒........
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離。