想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 741


1#
發表於 11-9-22 22:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1450


2#
發表於 11-9-22 22:48 |只看該作者

回覆:宮外孕~help help help

Check 清楚先啦!你有無流啡!同埋成日想痾屎嘅感覺呀!我之前宮外孕有以上嘅徵狀!照陰超應該照到!如果確定喺就要睇入院!




禁止訪問

積分: 741


3#
發表於 11-9-22 23:01 |只看該作者

引用:Check+清楚先啦!你有無流啡!同埋成日想痾

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


4#
發表於 11-9-22 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+haululu+於+11-09-22+發表Che

原帖由 winniepigpig 於 11-09-22 發表
我有右下面成日扯住痛,但我今曰照陰照,個醫生話照唔到,但可能係,攪到我好無助又好擔心!!!



...
宮外孕會流啡。你有無?





禁止訪問

積分: 741


5#
發表於 11-9-22 23:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+winniepigpig+於+11-09-22+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 914


6#
發表於 11-9-22 23:32 |只看該作者

回覆:winniepigpig 的帖子

首先依家D科技好先進,陰超準確度好高,不過搵多個醫生照多次都冇壞。in case 結果一樣,就驗血check hCG,要隔日驗一次,用最少2次嘅數據嚟比較。如果有上升,代表個胎囊有長緊,但如果仍然照唔到,醫生會有結論應該點做。我年初宮外孕,由發現到處理佢前後2個禮拜,不過流血流咗好耐。




禁止訪問

積分: 741


7#
發表於 11-9-22 23:41 |只看該作者

引用:首先依家D科技好先進,陰超準確度好高,不

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4874


8#
發表於 11-9-22 23:48 |只看該作者

回覆:宮外孕~help help help

會吾會系因為仲早, bb太細照吾到阿?




禁止訪問

積分: 741


9#
發表於 11-9-23 00:05 |只看該作者

引用:會吾會系因為仲早,+bb太細照吾到阿? +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30303


10#
發表於 11-9-23 02:48 |只看該作者
我建議你直接去急症...無論政府or c+...同佢講懷疑宮外孕...
始終醫院儀器齊d, 醫生多d, 一個唔識睇, 佢會搵多個來睇...因萬一真係宮外孕, 最好盡快處理...
當然希望你唔係...


珍珠宮

積分: 30303


11#
發表於 11-9-23 04:04 |只看該作者
我建議你直接去急症...無論政府or c+...同佢講懷疑宮外孕...
始終醫院儀器齊d, 醫生多d, 一個唔識睇, 佢會搵多個來睇...因萬一真係宮外孕, 最好盡快處理...
當然希望你唔係...


大宅

積分: 2128


12#
發表於 11-9-23 07:48 |只看該作者

回覆:宮外孕~help help help

我同你case 一樣,上星期都係咩都照不到,doctor say 可能太細,or 宮外孕,or bb is gone : 上星期都驗左血, check hcg ,今日會有報告!good luck !




禁止訪問

積分: 741


13#
發表於 11-9-23 11:11 |只看該作者

引用:我同你case+一樣,上星期都係咩都照不到,d

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1638


14#
發表於 11-9-23 11:25 |只看該作者

回覆:宮外孕~help help help

唔好擔心咁多,聽落吾似宮外孕!等你好消息too




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo