想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5156


1#
發表於 11-9-20 09:41 |只看該作者
請問有用過萬0牌驗孕紙, 係咪一定要過左M要黎當日先可以CHECK 到有冇BINGO?可唔可以提早一兩日CHECK? 會準嗎? 我8月21日DAY1, 31﹣32日一個CYCLE, 我今朝用萬0驗孕紙CHECK, 係﹣VE, 咁係咪已CONFIRM FAIL? THANKSTHANKS

點評

wy_yen  我發現佢有幾款,你用邊款?佢有種係兩支裝,有25ML  HCG就可以check到  發表於 11-9-20 14:45


別墅

積分: 880


2#
發表於 11-9-20 10:54 |只看該作者
我 (25/8) day 1
係(18/9) day 24 時都用萬0牌驗係無 "陰性" (週期28-30).
如果m星期六都未黎我會先再check. 所以你都可以等多兩日未黎m 先再check 多次.


男爵府

積分: 5156


3#
發表於 11-9-20 10:56 |只看該作者
thanks laubb. so nervous these days....


別墅

積分: 880


4#
發表於 11-9-20 11:10 |只看該作者
我心情同你一樣, 只係叫自己順其自然, 唔好唸太多!


別墅

積分: 757


5#
發表於 11-9-20 11:47 |只看該作者
laubb, my last m day 1 is 27/8
I'm also very nervous when waiting for results.
still several days to go...


男爵府

積分: 5156


6#
發表於 11-9-20 13:27 |只看該作者
kikilala; day 1 is "end of M" or "beginning of M"? thanks


大宅

積分: 4672


7#
發表於 11-9-20 13:34 |只看該作者
我上個月來m day 1係18/8, 我到今日都吾敢check...我好怕又一次失望...我諗住等多4-5天再check....

點評

wy_yen  我8月16日day 1,day28就check到喇~加油呀!  發表於 11-9-20 14:47


大宅

積分: 4108

畀面勳章


8#
發表於 11-9-20 13:37 |只看該作者
BBIX 發表於 11-9-20 13:27
kikilala; day 1 is "end of M" or "beginning of M"? thanks
day 1係第1日m計起..


男爵府

積分: 5156


9#
發表於 11-9-20 13:40 |只看該作者
i have checked this morning, but -ve, i hope still hv change, cuz my M should come between this wednesday and friday.


大宅

積分: 2529


10#
發表於 11-9-20 14:37 |只看該作者
回覆 BBIX 的帖子

我19/8 Day 1, 不過我cycle長, 成42日, 9/9至排卵, 暫時無乜特別唔舒服, 無用紅d check, 不過touchwood體溫keep住升緊, 我諗住下星期至check呀 !


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


11#
發表於 11-9-20 14:44 |只看該作者
回覆 sibylyau 的帖子

我13aug day 1....我都諗住check架啦! 星期五未到我就check


男爵府

積分: 6108


12#
發表於 11-9-20 14:46 |只看該作者
我要下星期先check


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 11-9-20 14:54 |只看該作者

回覆:請問今個星期會CHECK BINGO GEI MAMI,。。。

揮個手先,我都好心急




複式洋房

積分: 182


14#
發表於 11-9-20 15:01 |只看該作者

回覆:請問今個星期會CHECK BINGO GEI MAMI,。。。

我都好心急!我係8/19 day 1(cycle 35~40) 好緊張!希望今次可以成功!祝大家好孕!




男爵府

積分: 6108


15#
發表於 11-9-20 15:04 |只看該作者
回覆 wongkiki 的帖子

都個幾月喇wo
驗左?


大宅

積分: 1683

畀面勳章


16#
發表於 11-9-20 15:05 |只看該作者
我都係今個星期check, 諗緊星期四或五........


複式洋房

積分: 182


17#
發表於 11-9-20 16:29 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

未驗呀!諗住聽日開始check紅d!希望bingo啦!




大宅

積分: 2008


18#
發表於 11-9-21 04:43 |只看該作者
回覆 CMSmile 的帖子

我都係9/9排....心思思又未敢check, 怕失望....好緊張


複式洋房

積分: 182


19#
發表於 11-9-21 07:20 |只看該作者

回覆:請問今個星期會CHECK BINGO GEI MAMI,。。。

我啱啱M come,唉!又失敗




禁止訪問

積分: 2483


20#
發表於 11-9-21 08:52 |只看該作者

回覆:請問今個星期會CHECK BINGO GEI MAMI,。。。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo