想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4497


1#
發表於 11-9-22 09:58 |只看該作者
你地好呀, 我係新手, 而家第一個cycle努力中....
上次9月7號day 1 來m , 11號來完就同老公隔3-5日都有dodo~

最近18(早) 同19( 晚) 都有dodo~ 雖然19號排卵捧冇show smiley 公仔 (我用clearblue的digital), 但都照dodo了...
隔左一日後於尋晚21號再check 就出了smiley公仔 (即就快排卵), 我地當然不會放過機會~

想問.... 如明晚(22號)再dodo, 係咪可以中o既機會大d~??
另外, 如果而家起開始晚晚check住, 持續5天以上晚晚都見倒smiley公仔, 係咪即係繼續有黃體, 有機會bingo??

其實我m超唔準 (cycle 有時40-60日不等) , 所以我地倆個都好努力, 都幾surprise 今次咁快 (第15日) 就有smiley公仔~! 係一個bonus同good sign~!!


大宅

積分: 4497


2#
發表於 11-9-22 10:52 |只看該作者
push...


大宅

積分: 4497


3#
發表於 11-9-22 11:08 |只看該作者
有冇人可以幫下我.....


男爵府

積分: 7674


4#
發表於 11-9-22 14:36 |只看該作者
不如20號+14日 (5號) 買支棒棒驗啦
好難估


大宅

積分: 4497


5#
發表於 11-9-22 15:01 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

係咪即係14日後就可以check倒有冇bingo ga喇~???


男爵府

積分: 7674


6#
發表於 11-9-22 15:34 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-9-22 15:01
回覆 rcbaby 的帖子

係咪即係14日後就可以check倒有冇bingo ga喇~???

受精分裂到著床係around 10-12日, 12日後之後hcg分秘會每日以double 咁增加, 即係懷孕指數
正常係啦, 但都會有好多case 係弱陽性, 好淺線, 有機會係早期唔夠穩陣 或者係一d藥物影響的化學反應
有懷疑最好都係盡快睇e生


大宅

積分: 4497


7#
發表於 11-9-22 16:29 |只看該作者
明白晒~! =) 其實我本身m超唔準, 怕自己有黃體問題阿b著唔倒床, 所以都幾擔心~


男爵府

積分: 7674


8#
發表於 11-9-22 22:38 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-9-22 16:29
明白晒~! =) 其實我本身m超唔準, 怕自己有黃體問題阿b著唔倒床, 所以都幾擔心~
...

如果你好擔心內分秘既問題 可以o係day 3抽血
睇fsh 同LH value e生可以話比你聽正唔正常
可以食荷爾蒙藥/排卵藥去幫助排卵
可以做陰道超聲波 觀察排卵的狀況同卵子既質數


大宅

積分: 4497


9#
發表於 11-9-22 23:02 |只看該作者
thanks ah rcbaby!! but我而家已經day16了.... 是否下個cycle再check?

另外, 有d 唔開心......
我尋日有哈哈笑, 今日再check就冇喇.... 係咪即係唔會bingo呀~?
聽人講bingo倒o既會keep住有哈哈笑.......


男爵府

積分: 7674


10#
發表於 11-9-23 14:58 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-9-22 23:02
thanks ah rcbaby!! but我而家已經day16了.... 是否下個cycle再check?

另外, 有d 唔開心......

時間尚早, 不能下結論 總之事事小心, 飲多d水


大宅

積分: 4497


11#
發表於 11-9-23 15:24 |只看該作者
我會ga喇~ 多謝你!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo