想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 542


1#
發表於 11-9-22 16:40 |只看該作者
我本身E生話我有多囊, 試左9個月了, 啱啱今朝體溫跌了, 應該聽日來M了...
宜家我諗緊好唔好今個cycle開始食排卵藥好....

食的原因:
- 想快D有BB
- 減左幾個月肥都減唔到

唔食的原因:
- 想自然D有BB
- 可能減肥會幫助有BB
- 怕食了6個月藥都冇BB的話, 我個人會崩潰

各位JM... 可唔可以俾D 意見我, 開唔開始食排卵藥好? 藥已經喺手, 係E生幾個月前開給我的, 我都仲未食....

謝謝..


大宅

積分: 1061


2#
發表於 11-9-22 17:22 |只看該作者

回覆 回覆:mrs_london的帖子

試一次先羅?我覺得好多野要試過先知ok or not. 唔ok米停羅. 唔試過唔死心旳. that's what I did.




男爵府

積分: 8444


3#
發表於 11-9-22 17:24 |只看該作者
我本身都係多囊, 我上一胎都係食排卵藥呀!

我覺得冇問題喎, 有病就要睇醫生同食藥嘛~


大宅

積分: 4497


4#
發表於 11-9-22 17:54 |只看該作者
我自己都有多囊, 不過我就冇食排卵藥, 想natural d 試幾次先, 唔得先食~ 而家先cycle 1 中....

我覺得如果你都try左好幾個cycle, 試試都無防, 因為好似我地d多囊問題咁, 有時真係要用下藥先幫倒~

再唔係, 我會suggest你睇中醫調理下~~~

希望你快d bingo啦~!


別墅

積分: 542


5#
發表於 11-9-22 18:17 |只看該作者
焦糖 發表於 11-9-22 17:24
我本身都係多囊, 我上一胎都係食排卵藥呀!

我覺得冇問題喎, 有病就要睇醫生同食藥嘛~ ...
咁我想問你食左幾多個cycle的排卵藥先bingo呀?


別墅

積分: 542


6#
發表於 11-9-22 18:19 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-9-22 17:54
我自己都有多囊, 不過我就冇食排卵藥, 想natural d 試幾次先, 唔得先食~ 而家先cycle 1 中....

我覺得如果 ...

我都祝你早孕啦.. 我係第6個cycle先知自己有多囊.. 你加油呀~
你宜家先第一個cycle..加油! 你多做運動, 少吃高GI的食物會有幫助的


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-9-22 23:02 |只看該作者
我都有多囊,我都諗住試多幾個月唔得先食排卵藥


大宅

積分: 3643


8#
發表於 11-9-22 23:27 |只看該作者
回覆 mrs_london 的帖子

樓主, 我同你一樣吖.


大宅

積分: 4497


9#
發表於 11-9-22 23:30 |只看該作者
回覆 mrs_london 的帖子

你都係呀~ keep返好個身體, 大家一齊快d bingo~! ^.^


男爵府

積分: 8444


10#
發表於 11-9-22 23:33 |只看該作者

回覆:本身有多囊, 食唔食排卵藥好?






男爵府

積分: 8444


11#
發表於 11-9-22 23:41 |只看該作者

回覆:本身有多囊, 食唔食排卵藥好?

我上一胎食咗3個cycle就bingo, 而家個囡囡已經14個月了! 每日要食糖尿藥(醫生話多囊人要食糖尿藥,可以令m準時d), 另外day 3開始食排卵藥, 一路食5日.

而家諗住追第二胎, 啱啱係第一個cycle食排卵藥囉! 不過已打定輸數, 因為體溫冇升到!! 唉~~




別墅

積分: 542


12#
發表於 11-9-23 11:51 |只看該作者
焦糖 發表於 11-9-22 23:41
我上一胎食咗3個cycle就bingo, 而家個囡囡已經14個月了! 每日要食糖尿藥(醫生話多囊人要食糖尿藥,可以令m準 ...

你係因為遺傳定肥胖引發的多囊?


大宅

積分: 4108

畀面勳章


13#
發表於 11-9-23 18:44 |只看該作者

回覆:本身有多囊, 食唔食排卵藥好?

我都係多囊..食左3個cycle排卵藥..
今日day30..等派彩





子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 11-9-23 19:05 |只看該作者
請問大家食幾耐先BINGO? 係唔係食6個月都唔得既就唔好再食有副作用嗎?
我之前食過幾個月排卵藥, 最後一次無食, 而且食左排卵丸到家陣無食, M好似唔多咁, 經前個幾兩星期前仲開始有少少血水滲出, 滲足一段時間先M COME, 係咪唔正常? 定係我入面真係塞阻所以?
有無人好似我咁呢? 我好唔好睇下中醫.............


大宅

積分: 1088


15#
發表於 11-9-23 19:29 |只看該作者

回覆:本身有多囊, 食唔食排卵藥好?

我都有多囊, 因為我每年都有做婦科檢查,所以發現得早。
一睇完醫生我就開始食排卵藥, try 左第一個cycle 就bingo 左,我睇開果個醫生就話想要bb就唔好拖咁耐,怕耐左仲難有




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo