想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6108


1#
發表於 11-9-19 11:32 |只看該作者
究竟著左床未..
排卵後七天都未到,點解會有咁ge徵狀..
著床係咪一定要7日後ga?會唔會早d?

p.s. 我day 11驗到哈哈笑的


男爵府

積分: 5940


2#
發表於 11-9-19 11:56 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 11:32
究竟著左床未..
排卵後七天都未到,點解會有咁ge徵狀..
著床係咪一定要7日後ga?會唔會早d?
我而家都有D咁既徵狀, 但唔明顯...........
上一胎係DAY 15 FEEL到作悶..DAY 24 FEEL到好累.....


男爵府

積分: 6108


3#
發表於 11-9-19 11:57 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

宜家好辛苦呀...個肚好似有野頂住我咁
又唔似係胃痛
勁想嘔............

尋晚條腰好痛,攪到訓唔到
但今日又無....

唔知係咪尋晚訓唔好,所以今日先有咁GE徵狀 ..


男爵府

積分: 5940


4#
發表於 11-9-19 12:00 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 11:57
回覆 cc_ivy 的帖子

宜家好辛苦呀...個肚好似有野頂住我咁
我都有胃頂頂, 腰痛同累,但我老公話係我訓得唔好...你DAY 1係邊日????


男爵府

積分: 6108


5#
發表於 11-9-19 12:04 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

4號呀



男爵府

積分: 5940


6#
發表於 11-9-19 12:09 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 12:04
回覆 cc_ivy 的帖子

4號呀
我1/9...早你DD上一胎我DAY 24就驗到.....今次諗住M唔到先CHECK


男爵府

積分: 6108


7#
發表於 11-9-19 12:13 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我每個月都例早7日黎m ga!
所以正常應該28左右就會黎m


我諗緊好唔好買定紅d check住
但又怕自已會越睇越大壓力
又唔知準唔準

宜家仲唔敢約人出街...


男爵府

積分: 5940


8#
發表於 11-9-19 12:15 |只看該作者
本帖最後由 cc_ivy 於 11-9-19 12:15 編輯
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 12:13
回覆 cc_ivy 的帖子

我每個月都例早7日黎m ga!

我都係28日黎M, 即係29/9 我諗唔好咁早驗, 一陣CHECK到好似有又好似無...到時你咪仲頭痕....
等多一個星期咪得

不過我呢兩日呢D徵狀無咁明顯, 可能係詐糊....


男爵府

積分: 6108


9#
發表於 11-9-19 12:18 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

咁用定紅d check住好唔好..
不過好麻煩,我同緊99住
去toilet check完又要袐袐密密咁番入房
又唔知keep係邊到好 (好無私隱)



男爵府

積分: 6108


10#
發表於 11-9-19 12:19 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

之前你ge徵狀係點ga
day 15開始有的啦?


男爵府

積分: 5940


11#
發表於 11-9-19 12:28 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 12:19
回覆 cc_ivy 的帖子

之前你ge徵狀係點ga
DAY 15 有作悶, 反胃既感覺day 22 下午突然好眼訓, 好累
day 23 有血絲
day 24 驗到有bb


男爵府

積分: 6108


12#
發表於 11-9-19 12:31 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

好,我會留意住有咩改變
暫時我只係好想嘔,個肚定胃頂住好唔舒服
胸又無脹痛 可能未有咁快


男爵府

積分: 5940


13#
發表於 11-9-19 12:34 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 12:31
回覆 cc_ivy 的帖子

好,我會留意住有咩改變
希望你會bingo ~~


男爵府

積分: 5940


14#
發表於 11-9-19 12:35 |只看該作者
我自己就15/16, 因為有個大仔,再生多個都吃力

呢幾日都形住有左,其實都開心,所以我都好心急等下星期派彩


男爵府

積分: 6108


15#
發表於 11-9-19 12:41 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我都想,我係新婚,好想同老公生個龍bb


男爵府

積分: 6108


16#
發表於 11-9-19 12:42 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

就係相中個bb,好得意丫!!!!!

再生都唔怕la~湊夠一個"好"字嘛!


男爵府

積分: 5940


17#
發表於 11-9-19 12:44 |只看該作者
係呀, 相中時係4個月影,而家14個月啦!!!!

其實好恨女,不過又想要多個仔.....


男爵府

積分: 6108


18#
發表於 11-9-19 12:47 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

如果想生就襯早生
bb都會健康d!!!

我自己就生仔生囡都一樣開心的


男爵府

積分: 5940


19#
發表於 11-9-19 12:48 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 12:47
回覆 cc_ivy 的帖子

如果想生就襯早生
我都同意,所以想生多個就呢兩年內攪掂


男爵府

積分: 6108


20#
發表於 11-9-19 12:50 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

岩呀

希望28號我地會一齊bingo haha

btw...我又開始發熱...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo