想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 5607


1#
發表於 11-9-22 18:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5607


2#
發表於 11-9-22 18:18 |只看該作者

排卵後紅d有拱

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8819


3#
發表於 11-9-22 18:28 |只看該作者
你排卵後幾多日呀?
我排卵前後都有淺控,有時比您的深色小小,如果佢加深落去就會來經期,如果佢有如深的話,排卵後14日可以用綠dcheck check…

我初初用d紅時check都以為自已有機會,點知最後......經過幾個月用紅d,由於我日日check,大概知道紅d的反應,不個都有聽個的jm話check唔到紅d,但棒棒check bingo……但這個情況唔太多........

希望大家都bingo啦!


男爵府

積分: 6108


4#
發表於 11-9-22 18:33 |只看該作者

回覆:MW148 的帖子

紅d加深係會黎經?
唔係加深先代表有機會?
我尋日排卵後5-6天 都仲係白雪雪





禁止訪問

積分: 5607


5#
發表於 11-9-22 18:36 |只看該作者

引用:你排卵後幾多日呀?我排卵前後都有淺控,有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8819


6#
發表於 11-9-22 18:39 |只看該作者
回覆 seababy 的帖子

sorry,我打漏了個字
應該是越深色先有機會…


男爵府

積分: 6108


7#
發表於 11-9-22 18:41 |只看該作者

回覆:seababy 的帖子

咁你留意下有無加深丫




禁止訪問

積分: 5607


8#
發表於 11-9-22 20:48 |只看該作者

引用:咁你留意下有無加深丫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2278


9#
發表於 11-9-22 21:38 |只看該作者

回覆:排卵後紅d有拱

我今日day 22
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 7068


10#
發表於 11-9-22 21:56 |只看該作者

回覆:排卵後紅d有拱

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo