想生BB

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


男爵府

積分: 7019


1#
發表於 11-9-13 23:06 |只看該作者
自以為有左症後群
我患左呢個症都有年幾。
每個月M後十數天左右就黎發作(尤其排卵後)
徵狀包括,自己怕自己有左而樣樣都唔敢食。凍又怕凍,辣又怕辣。
一覺得少少肚痛或少少抽住就幻想會唔會係中左。
成日CHECK住分秘,體溫...
行步路都唔敢快,追巴士變成禁忌
然後,每個月M到第一天無窮失落。。。
病症依然。
呻完!

點評

yeikaki  wow, I same as u  發表於 11-9-13 23:19


大宅

積分: 1058


2#
發表於 11-9-13 23:11 |只看該作者
仲有唔敢舉手添, 當正自己已經有左咁添。。。
放鬆啲啦。。。唔好咁緊張!

點評

ella0628  係呀係呀!!仲有舉手踎低都唔敢-..-  發表於 11-9-15 04:44
沛淳。。。。媽媽真係好鍾意你架     


大宅

積分: 2961

開心吸收勳章


3#
發表於 11-9-13 23:14 |只看該作者

回覆:自以為有左症後群

我都係,行路行樓梯都行慢啲~



點評

ella0628  我都係...哈哈  發表於 11-9-15 04:48


翡翠宮

積分: 93904

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


4#
發表於 11-9-13 23:19 |只看該作者
我上個月中才和C6正式第一次做B計劃,但發現這幾天個肚好唔妥,抽住抽住 好像唔會咁好彩一次就中(六合彩又唔見中) 同C6說這幾天好唔舒服佢又唔明點唔舒服,因為以前冇咁既經驗 我訓都FEEL都唔妥,還是我諗多左~ 過幾天還未有M才買驗孕棒:;pppp:

點評

ella0628  預祝你成功,快快脫離呢個"症後群">v<  發表於 11-9-15 04:45

◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 1079


5#
發表於 11-9-14 00:24 |只看該作者

引用:自以為有左症後群我患左呢個症都有年幾。每

原帖由 ella0628 於 11-09-13 發表
自以為有左症後群
我患左呢個症都有年幾。
每個月M後十數天左右就黎發作(尤其排卵後)
仲有成日迫自己早瞓,多休息。重嘢唔敢拎,涼嘢唔敢食。



點評

ella0628  完全一樣症狀啊...d朋友直頭話"你當正自己有左咁喎..咁多禁忌.."-_-"  發表於 11-9-15 04:49


公爵府

積分: 26605


6#
發表於 11-9-14 00:24 |只看該作者

回覆:自以為有左症後群

我都覺得我有這病再加多過排卵症群!成日check 紅d 分泌!有少少symptom 就覺得今晚要開工



點評

ella0628  我用過一個月紅d,我個人覺得clearblue 準d清楚d呀...我之前俾紅d玩到陀陀轉  發表於 11-9-15 04:50


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


7#
發表於 11-9-14 10:05 |只看該作者
me 2~
覺得自己傻左甘~
每月m來都好唔開心~
有時太失望到會哭~
太辛苦了~

點評

ella0628  我每個月m第一天就會好down. 唉.  發表於 11-9-15 04:46


禁止訪問

積分: 5376


8#
發表於 11-9-14 10:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 453


9#
發表於 11-9-14 10:11 |只看該作者

回覆:自以為有左症後群

好有同感~



點評

ella0628  你加油呀!!!唔好學我....  發表於 11-9-15 04:52


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


10#
發表於 11-9-14 10:27 |只看該作者
回覆 ella0628 的帖子

我都有2個cycle 係咁...真係人都癲!!!

點評

ella0628  =.=" 我顛左年幾呀..唔知幾時先顛完....  發表於 11-9-15 04:52


大宅

積分: 1018

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-9-14 10:30 |只看該作者
我都係,但唔知要等到幾時呢 mouth:

點評

ella0628  我都係有呢個感覺... 等..又等...再等....  發表於 11-9-15 04:53


別墅

積分: 669


12#
發表於 11-9-14 10:38 |只看該作者

回覆:自以為有左症後群

我都係咁呀




大宅

積分: 4336

畀面勳章


13#
發表於 11-9-14 10:48 |只看該作者
我都係啊

日日CHECK紅D,量體溫,個肚扯下扯下,NIPPLE又痛,胃悶悶地,又易攰
成日都以為自己中左,(其實係中左疑似BINGO症)

5/8 DAY1,今日DAY41 啦,CHECK又CHECK唔到,M小姐又唔黎探我


大宅

積分: 1549


14#
發表於 11-9-14 10:52 |只看該作者
我都係咁! 每次來M之前既唔舒服都以為BINGO, 啲M又比以前遲, 可能太緊張, 又唔敢咁大動作, 傻咗!


複式洋房

積分: 465


15#
發表於 11-9-14 11:16 |只看該作者
SAME HERE~~~~ 已經short左四個cycle,唔知幾時先完~


大宅

積分: 3256


16#
發表於 11-9-14 11:34 |只看該作者

自以為有左症後群

我都係。我仲每個月都以為中左,未來m 就買驗孕棒來check




大宅

積分: 3256


17#
發表於 11-9-14 11:35 |只看該作者

自以為有左症後群

我都係。我仲每個月都以為中左,未來m 就買驗孕棒來check




男爵府

積分: 7019


18#
發表於 11-9-15 04:55 |只看該作者
回覆 bebe0925 的帖子

嘩!已經day 41喇?? 你不如去醫生到驗可能會準d? 我今日day 29呀..已經開始擔心m小姐又會黎...!!如果我day 41我一定係百分百"以為"自己有左都似... 今日day 29未黎..我開始幻想喇又 -_-""


男爵府

積分: 7019


19#
發表於 11-9-15 04:58 |只看該作者
原來咁多姐妹都同我一樣有呢個"症後群"..希望大家都快快可以做真正既媽咪...唔駛再"自己以為"啦!!
加油啊!!!!各位"戰友" >3<


禁止訪問

積分: 5376


20#
發表於 11-9-15 09:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo