想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3464


1#
發表於 11-9-16 15:00 |只看該作者
7/8 是DAY 1

10/9 用綠D驗到有條淺淺的烘
12/9再驗都是淺淺的烘
14/9 醫生驗血報告說HCG 指數是7.8, 即荷爾蒙低, 她說應該冇左
14/9 同晚M 小姐來左了

有冇SIS 有似我的情況?

我只想知: 今次是當一般月經來, 還是流產的一種呢?
(其實只是比上一次來經遲了7天, 但期間是驗到有左的)



男爵府

積分: 8245


2#
發表於 11-9-16 15:17 |只看該作者
當來m


大宅

積分: 3464


3#
發表於 11-9-16 16:26 |只看該作者
那即是可以過左M 再繼續做人啦, 對嗎?


大宅

積分: 2708


4#
發表於 11-9-16 17:39 |只看該作者

回覆:check 到bingo 後來左經

應該係化學懷孕,痴唔實子宮。當無事發生,努力吧。





大宅

積分: 1570


5#
發表於 11-9-16 20:51 |只看該作者

回覆:check 到bingo 後來左經

當來m,在西醫角度冇乜野!好小事好多人都係咁!




大宅

積分: 1033


6#
發表於 11-9-16 22:03 |只看該作者
我都係綠d有烘跟住黎m......


大宅

積分: 3464


7#
發表於 11-9-19 10:33 |只看該作者
那有冇朋友之後以成功懷孕而沒有看中醫調理呢..


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-9-19 11:07 |只看該作者
我7月o既時候都試過咁樣,有睇過中醫3次,本來係諗住調理下先,但我果時病緊,要醫O左先....所以又唔可以叫做有咩調理過,8月完O左一次正常cycle後,E家bingo o左喇~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


9#
發表於 11-9-19 11:12 |只看該作者
candydoraemon 發表於 11-9-16 17:39
應該係化學懷孕,痴唔實子宮。當無事發生,努力吧。
如果唔了解咩野叫化學性懷孕
先去了解下先再落comments比jm們

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4236272&extra=page%3D4
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


10#
發表於 11-9-19 11:15 |只看該作者
mcki 發表於 11-9-16 15:00
7/8 是DAY 1

10/9 用綠D驗到有條淺淺的烘
只係支1個幾毫既綠d曾有反應
我唔會當自己曾經懷孕過
除非係用過其他棒有反應同去醫生度驗過証明過有懷孕啦

我早幾日都綠d有哄
但琴日黎左m啦

我會覺得因為某種原因,或許係求子心切,過度緊張而影響m遲來
一齊努力加油啦



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3643


11#
發表於 11-9-19 11:24 |只看該作者
吾好失望, 努力吖.... 需吾需要飲返d<紅早+花生水補胎氣?


伯爵府

積分: 15695


12#
發表於 11-9-19 13:58 |只看該作者
回覆 mcki 的帖子

我係過來人
我6/9 check到bingo(綠d有線, 紅d深粗, 萬o棒棒有線, 再用cb digital 3-4W)
詳情請睇:
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4202832

但16/9 BB走左喇
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4234924

我諗我同你個CASE一樣
當日太偒心, 無問到E生詳情點解會咁樣, 但姑娘話下下一個CYCLE可以再試做人
跟住M清左, 再去照一次(因為e生話我子宫內膜好厚)


男爵府

積分: 6885


13#
發表於 11-9-19 14:03 |只看該作者
我都覺得綠d 唔可信,
之前都成日聽到有jm 話驗綠d 有反應以為bingo,
結果空歡喜一場.

HCG 指數是7.8 好明顯係未有懷孕,
曾懷孕應不會咁快就咁低.


子爵府

積分: 11748


14#
發表於 11-9-19 14:45 |只看該作者
I_O_U_baby 發表於 11-9-19 14:03
我都覺得綠d 唔可信,
之前都成日聽到有jm 話驗綠d 有反應以為bingo,
結果空歡喜一場.
我覺得咁講對綠d有d唔fair,綠d說明從來都係話要兩條線清楚顯色先係positive,得個哄/淺線唔算係positive,只係錯誤理解...


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


15#
發表於 11-9-19 14:55 |只看該作者
torotoro 發表於 11-9-19 14:45
我覺得咁講對綠d有d唔fair,綠d說明從來都係話要兩條線清楚顯色先係positive,得個哄/淺線唔算係positive, ...
因為大家(包括我)一見到綠d有哄就太心急咁仆到去用棒驗黎reconfirm
然後發現冇料到囉
大家咁心急
又點會等到佢有深粗果刻先黎行動姐

但話說回頭
你驗綠d
如果有孕都唔會boom一聲就深粗
都要經過白變淺、淺到深架嘛

而且棒棒我問過醫生
如果冇孕
支棒一定係白
唔會有哄或淺
因為你都要HCG去到某個指數先會deteted

我稔或許係綠d太唔穩定或敏感
所以好容易就有反應

唔係點解綠d賣果一個幾毛一支
棒棒要幾十蚊支姐
何況國產貨一向品質都係唔穩定架啦
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6885


16#
發表於 11-9-19 15:24 |只看該作者
所以我買過一次都唔用喇,
因為我明白得而復失果種感覺比
從來無得過難受好多


子爵府

積分: 11748


17#
發表於 11-9-19 15:45 |只看該作者
本帖最後由 torotoro 於 11-9-19 15:50 編輯

一件產品成本有好多樣,市面上架棒棒成本實多好多,包多舊膠(甚至多個digital test holder)同得枝test strip都好唔同,廣告、brandname、代理、上架費、包裝、產地等等成本全部都同準確性無關,唯一同意係品質監控,名廠可能會好d (不過hGC原來都唔係淨係正常懷孕先會有)

都係o果句,綠d從來都係話兩條線清楚顯色先係positive...就算真係positive,大吉利是過兩日都可以x左...


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


18#
發表於 11-9-19 20:57 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+torotoro+於+11-9-19+15:

原帖由 torotoro 於 11-09-19 發表
本帖最後由 torotoro 於 11-9-19 15:50 編輯

一件產品成本有好多樣,市面上架棒棒成本實多好多,包多舊 ...
國內既qc有幾好,相信大家唔會唔知,我個人就唔會驗到綠d有反應,甚至深粗就當係大肚,我會買支CB digital, 然後再去醫生度confirm!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1320


19#
發表於 11-9-21 00:42 |只看該作者
我都好似樓主咁樣,今個月8號驗到有左,用綠D,第二日去左萬0買左支曼仔再驗都係有兩條紅色線,再第二日再買支cb都係有1﹣2weeks,之後去左私家醫生Check都係驗到有,即日去左醫院排期啦,當時真係好開心,因為我年頭巳經無左BB 8weeks 無左心跳。
之後15號朝早去廁所時有血,之後好驚,立即去左睇急症,醫生幫我照個BB時,醫生話見唔到個胎囊,我再問醫生點解會血流出黎,醫生係話月經黎架,當時好似世界未日咁,好傷心。
我都唔明,點解會係咁樣?


伯爵府

積分: 15695


20#
發表於 11-9-21 09:19 |只看該作者
本帖最後由 Mochamiu 於 11-9-21 09:21 編輯

回覆 mcki 的帖子

我同你case差唔多, 但我HCG 指數是101
同埋我用埋CLEAR BLUE DIGITAL 係2-3w架
最后都係mc


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo