想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8298


1#
發表於 11-9-22 22:19 |只看該作者
想請問大家,我今日用紅D有90%綠D有30%
但宜家流啡即係有咗???定係黎M???


大宅

積分: 1965


2#
發表於 11-9-22 22:23 |只看該作者

回覆 回覆:cherryrabbit的帖子

我同你情況一樣,你流得多唔多呀?




男爵府

積分: 8298


3#
發表於 11-9-22 22:24 |只看該作者
少少咁....好似M COME最最初咁.....


大宅

積分: 1965


4#
發表於 11-9-22 22:34 |只看該作者

回覆 回覆:cherryrabbit的帖子

我都覺得似m come 咁,你今日day幾呀?





大宅

積分: 3466


5#
發表於 11-9-22 22:47 |只看該作者

回覆:紅D綠D有線....但又流啡???

我上星期都有流啡,以為就黎M,點知第二日都無黎。等多兩日用紅d好快100%,我無綠d.跟住再忍多日D31驗棒棒bingo左。我覺得你機會好大,不如試下驗棒棒




大宅

積分: 1965


6#
發表於 11-9-22 22:52 |只看該作者

回覆 回覆:Sakpp的帖子

我就係驗左bingo後黎啡,有兩日,但咁樣有無問題?




大宅

積分: 3466


7#
發表於 11-9-22 23:06 |只看該作者

回覆:wingyan2011 的帖子

咁你而家仲有無流呀?




大宅

積分: 1965


8#
發表於 11-9-22 23:10 |只看該作者

回覆 回覆:Sakpp的帖子

今日同尋日底底都見到有小小,通常夜晚就無




大宅

積分: 3466


9#
發表於 11-9-22 23:34 |只看該作者

回覆:紅D綠D有線....但又流啡???

如果聽日仲有可能睇睇醫生安全啲。不過聽講好多人都有咁既情況,但繼續係咁就緊係睇下安心啲。




男爵府

積分: 8298


10#
發表於 11-9-23 08:36 |只看該作者
回覆 Sakpp 的帖子

THX....過多兩日睇下點先去睇E生


大宅

積分: 2362

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 11-9-23 09:05 |只看該作者

紅D綠D有線....但又流啡???

請即去急症室,作小產
懷孕其間見紅見啡都唔係好事
得罪講句,仲等兩日?
係咪要由啡變紅先識驚
bb緊要呀唔好拖呀




男爵府

積分: 8298


12#
發表於 11-9-23 09:34 |只看該作者
回覆 loklok200866 的帖子

因為琴晚已經無流.....
我一定會去睇E生的放心


男爵府

積分: 6108


13#
發表於 11-9-23 09:37 |只看該作者
take care 呀!!!


大宅

積分: 3466


14#
發表於 11-9-23 10:03 |只看該作者
回覆 cherryrabbit 的帖子

如果暫時無流而你之前流既唔係好嚴重, 我覺得你唔洗咁擔心. 可能因為我都係咁, 我暫時無事. 當然都希望一直無事. 未睇醫生總係覺得未係好踏實, 仲未好相信自己係咪真係bingo左.


大宅

積分: 1965


15#
發表於 11-9-23 10:21 |只看該作者

回覆 回覆:Sakpp的帖子

你都未去check bingo?




大宅

積分: 2708


16#
發表於 11-9-23 10:58 |只看該作者
睇e生穩陣d呀! 唔好慳個少少錢! 起碼e生可以開d安胎藥or決定係咪要瞓床休息!


大宅

積分: 3288


17#
發表於 11-9-23 14:45 |只看該作者
你們好呀!我到今日都流左三日啡喇!好驚呀!今晚先有E生睇~好擔心啊!我咁早就流啡,我想應該會冇左!


別墅

積分: 657


18#
發表於 11-9-23 16:16 |只看該作者

回覆:紅D綠D有線....但又流啡???

我都係呀流啡,而家係QE睇緊急症好擔心呀




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo