想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4497


1#
發表於 11-9-22 23:07 |只看該作者
我係用clearblue digital排卵棒的, 尋日check倒有哈哈笑, 今日就check唔倒了..... 係咪即係一定bingo唔倒??

如真係bingo倒, 哈哈笑是否日日會keep住~??


大宅

積分: 4497


2#
發表於 11-9-23 00:42 |只看該作者

回覆:URGENT.....clearblue 排卵棒問題...pls help

Push




子爵府

積分: 11748


3#
發表於 11-9-23 02:34 |只看該作者
排卵棒係check排卵,check叫LH的hormone,成功受精然後碌去子宮著床都講緊6-12日(average 9-10)不等,著左床先有hCG hormone,驗孕棒就係驗哩樣....

如果排完/搞完即刻或過一兩日就知result就唔駛咁多想生bb女人(包括我)叫晒救命咁等兩個星期啦.......(快d自己上番堂reproduction 101吧)


大宅

積分: 4497


4#
發表於 11-9-23 07:51 |只看該作者

回覆:torotoro 的帖子

咁係咪即係尋晚支排卵棒冇哈哈笑係正常?





大宅

積分: 4497


5#
發表於 11-9-23 09:35 |只看該作者
另外我自前日見倒哈哈笑後, 以為會排卵, but見唔倒蛋白/拉絲物, 係咪即係其實冇排過卵呀~??


男爵府

積分: 6108


6#
發表於 11-9-23 09:41 |只看該作者
我都想知.係咪哈哈笑後兩天先排卵,因為我ge分祕係後兩天先出現大量


大宅

積分: 4497


7#
發表於 11-9-23 09:46 |只看該作者
bb_pig_bb, 我係

19號check - 冇哈哈笑 - 都dodo了...
20號....冇check到...
21號check - 見倒哈哈笑....即時dodo...
22號再check - 就冇左lu~~~

跟住而家哩2 day 都冇咩分泌.............係咪即係想排但排唔倒卵...? (有黃體問題...?)

唉........好失望............


男爵府

積分: 6108


8#
發表於 11-9-23 10:00 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

唔一定有分祕架,都會排卵的


大宅

積分: 4497


9#
發表於 11-9-23 10:02 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

有哈哈笑即係黃體增加, 24-36小時內排印...




大宅

積分: 4497


10#
發表於 11-9-23 10:11 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

我見倒另一個版, 有jm 在哈哈笑出現後, 隔一日都仲有哈哈笑ga........
19, 21同22號都有check, 只得21號有......係咪我的問題...... 好驚...........


男爵府

積分: 6108


11#
發表於 11-9-23 10:16 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

我day11 check有哈哈笑
day 13check無哈哈笑
所以我都可能有一樣ge情況
不過唔駛擔心, 放鬆d等結果會仲好


大宅

積分: 4497


12#
發表於 11-9-23 10:55 |只看該作者
係咪哈哈笑 / 最後dodo日 + 14 check result??

祝大家一齊bingo!!!

點評

mapp2009  yes!!  發表於 11-9-23 14:38


子爵府

積分: 13784


13#
發表於 11-9-23 14:43 |只看該作者
1) 理論上, 先見分泌, 後才排卵, 所以可以一見分泌即隔日dodo

2) 我用红d/哈哈笑只有1日有顯示, 之後已變回白雪雪, 這是正常的

3) dodo後, 丁丁旦旦要3-5日在輸卵管结合, 之後"碌落"子宮, 又要5-7日, 所以cycle唔準的人, dr叫last dodo + 14日才驗孕, 胚胎黏唔實子寫宮, 就不能成長


大宅

積分: 4497


14#
發表於 11-9-23 15:17 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

聽你咁講我都安落dd.....

咁即係我而家都仲有希望啦..... 仲可以等bingo......
咁等我14日後再check先......

另外想問埋... 咁係咪而家可以暫時停工喇~? 我只得21號見倒哈哈笑, 18,19,21,23 都有dodo, 而家係咪係時間可以休息下~? 做 - 又怕bingo會整倒個b; 唔做-又怕d m 唔準 / 丁丁遇唔倒蛋蛋....

點評

mapp2009  dodo also during weekend lar...if bingo, need tor rest a year lor...  發表於 11-9-23 15:44


子爵府

積分: 11748


15#
發表於 11-9-23 15:32 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-9-23 09:35
另外我自前日見倒哈哈笑後, 以為會排卵, but見唔倒蛋白/拉絲物, 係咪即係其實冇排過卵呀~?? ...
一粒卵泡差唔多熟時你個腦會知道並產生大量LH引發排卵,哩個LH surge只係一陣,然後又跌番,但份量唔係人人相同(m都有長有短啦),只要哩個份量到達排卵棒所定標準咪有哈哈笑囉,低過咪無哈哈笑囉...分秘有蛋白拉絲都不過係general speaking,可能都未必察覺啦,何況我估你地都唔係伸手指入去liu o黎睇吧...........

排卵棒都不過係輔助工具,純粹check LH,如果有反應+體溫有升高+係適當時候有做功課但又試左好多個cycle都唔中先再緊張自己係咪真係有成功排卵吧,唉,到時就係搵醫生做詳細檢查啦


子爵府

積分: 11748


16#
發表於 11-9-23 15:50 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-9-23 10:02
有哈哈笑即係黃體增加, 24-36小時內排印...

搞清楚D名吧......
LH (luteinizing hormone) - 排卵棒驗的,中文或者譯做黃體生成激素咁上下吧
progesterone - 黃體素/黃體酮/孕酮
corpus luteum - 黃體, 排卵後淨番粒卵泡所形成的一舊黃色物體,生產progesterone, progesterone增加令子宮ready for 著床,progesterone亦係令體溫上升的原因,所以排卵後會升溫,但當無受精卵著床的話到時間corpus luteum收工progesterone會跌,層血膜就會甩,成為姨媽.....

女性生殖系統仲有好多o野,有時間擔心,何不花d時間了解

點評

bbnboot  thanks for the information la~ very informative!!  =)  發表於 11-9-23 15:57


大宅

積分: 4497


17#
發表於 11-9-23 15:54 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

keee keee keee... 又係ge, 今個weekend再補多次sin~! hahaha

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo