夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4381


1#
發表於 11-9-23 10:52 |只看該作者
生完之後精神放曬係呀b 度, 2公婆再沒2人世界 感覺好似沒以前咁恩愛, 你地會唔會咁呀


大宅

積分: 1157

畀面勳章 大廚勳章 親子達人勳章


2#
發表於 11-9-23 10:55 |只看該作者
正常 , BB出生後6個月內係蜜月期.


侯爵府

積分: 20040

BK Milk勳章


3#
發表於 11-9-23 10:56 |只看該作者
這是正常的 人生都會有不同階段 現在你和先生的感情已經昇華到親情

孩子是你們共同的寶貝 不會因為有孩子有所改變 只會讓你們之間的連繫更堅定

加油呀 ! 媽媽 你的身份也已經不同 記得你的小寶貝很須要你呀


男爵府

積分: 9231


4#
發表於 11-9-23 11:28 |只看該作者
生完之後頭幾個月真係無咩二人世界...C6開始有微言.. 不過我自己真係分身不下..而且滿腦子都係bb..

不過bb依家大個左 (1歲).. 好多時都交到比99 & 姐姐..自己又無咁擔心..所以都會抽d時間同c6二人世界..

我覺得都好需要.. 可能C6有過微言.. 所以我地一星期都最少有一個節目係二人世界..


大宅

積分: 1920


5#
發表於 11-9-23 16:01 |只看該作者
我地又無喎,係少左好多2人世界,不過就咩都爭住做...
抱bb,餵bb,換片片...哈哈,有左個bb真係開心左好多喎!
仲少左鬧交tim


子爵府

積分: 10743


6#
發表於 11-9-23 16:07 |只看該作者
正常架!我生完都成日睇老公唔順眼,而家好咗少少


大宅

積分: 2100

畀面勳章 親子達人勳章


7#
發表於 11-9-23 16:14 |只看該作者
係~ 生完仲會因為揍b的事吵粉:;pppp:.


大宅

積分: 1058


8#
發表於 11-9-23 18:00 |只看該作者

回覆:生完之後精神放曬係呀b 度

我同老公係生之前已經話左要有二人世界時間。係我坐月后,我地已每星期有一日抽時間2人世界




瑪瑙宮

積分: 139661


9#
發表於 11-9-23 21:28 |只看該作者
有呀, 因為兩個人太唔同了.


大宅

積分: 1307


10#
發表於 11-9-23 21:45 |只看該作者
BB仲細有時佢訓左都或者仲好D
越大越煩呀... 樓主加油呀


大宅

積分: 1170


11#
發表於 11-9-24 10:09 |只看該作者
我會呀, 所以攪到老公之前搵小三我都唔知囉, 我都係亞仔出世后, 我就好似全部精神,時間都比亞仔, 原全冇理過老公, 就由性生活都可以冇理會到老公需要, 所以有時都要理下dc6, 沒法, 女人都係要做主動果個.


複式洋房

積分: 112


12#
發表於 11-9-24 12:56 |只看該作者
yes, but you two must voice out and talk to each other regularly! otherwise, situations will get worse!


大宅

積分: 2613


13#
發表於 11-9-27 16:52 |只看該作者
點忙住揍仔都唔可以冷落自己個老公架 !


子爵府

積分: 14749


14#
發表於 11-9-27 17:39 |只看該作者

引用:正常架!我生完都成日睇老公唔順眼,而家好

原帖由 shirleyying 於 11-09-23 發表
正常架!我生完都成日睇老公唔順眼,而家好咗少少
我都係=p 一見老公招呼得我個囡唔好,我就忍唔住睥佢!不過陪月響道湊bb,我地又會爭取二人世界嘅!




男爵府

積分: 9559


15#
發表於 11-9-27 18:09 |只看該作者
未有BB之前已經講明"唔可以冇2人世界".
我驚到時係佢抱住阿B唔肯放, 唔理我

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo