想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 432


1#
發表於 11-9-22 10:30 |只看該作者
我try了成年都唔得,想睇下婦科,有無睇不育的好醫生介紹?最好是女醫生,thanks much!




大宅

積分: 2278


2#
發表於 11-9-22 13:35 |只看該作者

回覆:有無好的婦科醫生介紹?

排政府~




男爵府

積分: 6885


3#
發表於 11-9-22 14:04 |只看該作者
我果陣睇dr tay bingo 架,
我覺得佢手勢好過女醫生.

如果你堅持要女醫生,
我見呢度好多jm 睇陳志慧,
應該都唔錯.


大宅

積分: 4497


4#
發表於 11-9-22 14:09 |只看該作者
回覆 I_O_U_baby 的帖子

想請教你dr. tay 的全名同地址.....
聽講佢好似而家只做開刀~???


男爵府

積分: 6885


5#
發表於 11-9-22 14:29 |只看該作者
Dr Tay http://www.edr.hk/doctor/info/tay-keng-wee
佢不嬲都係只做開刀架,
我只係佢度做iui 同ivf,
有左之後做產檢,生果陣我係政府生架.
佢知我唔係佢度生都仲好nice 架,
又成日會同我夾番邊d政府度有得包就唔駛我係佢度驗.


複式洋房

積分: 432


6#
發表於 11-9-22 20:19 |只看該作者

回覆:I_O_U_baby 的帖子

唔該晒!




男爵府

積分: 5346


7#
發表於 11-9-23 16:18 |只看該作者
潘曼莉女西醫.
超好的女醫生, 雖然年紀大些, 不過手勢非常好, 而且好多野都會解釋得好好.
我上胎睇了幾個婦科醫生及政府醫生, 都搵唔到病的原因. 之後睇了潘醫生, 她不用開藥, 只係聽完我病的經過, 就搵到個原因. 之後阿仔由佢接生, 過程非常順利, 老公對她讚口不絕. 不過她的收費絕不便宜.


男爵府

積分: 6137


8#
發表於 11-9-23 23:30 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

where is it?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo