想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 330


1#
發表於 11-9-23 14:30 |只看該作者
如題,由於我自己一向個心都跳得唔係幾好,但呢幾日明顯跳快咗,唔知係未自己多心:wahaha




大宅

積分: 1971


2#
發表於 11-9-23 16:10 |只看該作者

回覆 回覆:熊豬仔的帖子

我都試過無啦啦排卵後心跳得好快,周身唔自然,不過是自己太緊張。




複式洋房

積分: 330


3#
發表於 11-9-23 16:26 |只看該作者

回覆:想問下如果真係有咗,個心會唔會跳快咗呢?

其實,我都估係我太緊張,但我今日day25-26,個肚同個胃頂到成日想嘔,醫生話,可能係胃炎我都無亂食嘢




男爵府

積分: 6108


4#
發表於 11-9-23 16:36 |只看該作者
可能太緊張ja


大宅

積分: 2403


5#
發表於 11-9-23 16:39 |只看該作者
熊豬仔 發表於 11-9-23 16:26
其實,我都估係我太緊張,但我今日day25-26,個肚同個胃頂到成日想嘔,醫生話,可能係胃炎我都無亂食嘢



...

妳同我同bb_pig_bb, 差唔多cycle pace, 希望下個星期大家都有好消息!!!!


大宅

積分: 1357


6#
發表於 11-9-23 16:44 |只看該作者
冷靜, 冷靜


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 11-9-23 16:48 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-23 16:36
可能太緊張ja

我都覺得係緊張,我知道bingo前個心跳好快又大力~
驗左bingo埋bk埋醫生之後就冇樹嚕~


複式洋房

積分: 330


8#
發表於 11-9-23 16:51 |只看該作者

回覆:beanbean7511 的帖子

係啦,大家下個星期都要有好消息喔




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


9#
發表於 11-9-25 13:42 |只看該作者
我心跳都快左...平時係90下左右.....bingo前係105下左右! 我覺得有dd關係...不過可以係個個人唔同.......


複式洋房

積分: 330


10#
發表於 11-9-25 13:50 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

你係已經confirm 咗啦,我未知,仲要等多2-3日,但我平時心跳係around70呢個星期around 90,因為我平時心跳都唔係幾好,有時會亂d我係諗會唔會係有咗,個心負荷大咗,所以跳快咗,不過可能係我自己多心,都未知有定冇:;pppp:




男爵府

積分: 9674


11#
發表於 11-9-25 15:16 |只看該作者

回覆:想問下如果真係有咗,個心會唔會跳快咗呢?

會 但係應該冇咁早出現




大宅

積分: 2377


12#
發表於 11-9-25 21:48 |只看該作者
會架, 係中醫角度係唔夠血氣比BB攞晒, 我之前都係仲好似無氣甘, 個中醫要同我補氣同要我每餐食飽D, 唔好怕肥小食多餐...


複式洋房

積分: 330


13#
發表於 11-9-25 23:14 |只看該作者

回覆:hellozaza 的帖子

唉,都係我自己多心,諗埋咁多,剛發現有少少血絲分泌,好唔開心




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo