想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2000


1#
發表於 11-9-28 09:15 |只看該作者
今日day 27啦, 我cycle一向好準(day 28), 好唔想聴日嘅來臨,
但我又知道會一定黎, 我就黎癲啦, 因為只係我想生BB, 而佢話唔想生住,
結婚果陣佢話過2年先生BB, 而家2年過去啦, 以前都唔會用袋袋, 佢知我想生BB,
有一日就買左一盒, 我真係好嬲.

好羨慕你地, 雖然好多JM未BINGO, 但起碼你地2公婆有努力過丫,
而我, 我都唔知等到佢幾時先可以一齊努力.

希望各JM早孕.


男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-9-28 09:30 |只看該作者
我今日day25..
大家一齊努力! 加油


大宅

積分: 1139


3#
發表於 11-9-28 10:01 |只看該作者
同老公關係最緊要嘛, 要兩個人傾掂先生bb架!
建議進行遊說工作: eg 話俾你老公聽乜野係高齡產婦, 年紀大生既壞處, 精子質數隨年紀大而降低 etc.


珍珠宮

積分: 30303


4#
發表於 11-9-28 15:34 |只看該作者
林C9 發表於 11-9-28 09:15
今日day 27啦, 我cycle一向好準(day 28), 好唔想聴日嘅來臨,
但我又知道會一定黎, 我就黎癲啦, 因 ...

如果唔係大家都想生...就唔好急於一時呀...勉強無幸福...


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


5#
發表於 11-9-28 16:08 |只看該作者
如果我喺你會同c6溝通好先,加油jm


子爵府

積分: 13931


6#
發表於 11-9-28 16:39 |只看該作者
生bb真係要兩公婆傾好先架,不過上面有jm講遊說
魚魚媽


複式洋房

積分: 213


7#
發表於 11-9-28 17:23 |只看該作者

回覆:day 27, 好唔想 day 28嘅來臨

我今日day29,平時係day30~31黎,希望m小姐唔好黎揾我啦~




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo