想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2277


1#
發表於 11-9-23 18:05 |只看該作者
尋日行watson's見到,有啲想買!
但老公見到個盒話孕婦忌用,佢唔比我買,話有咗開頭唔知咁點算?驚影響BB喎!
其實誠唔試好?




大宅

積分: 3879


2#
發表於 11-9-24 12:29 |只看該作者
我之前聽人講食左就會有bb,我就買一盒食,食左一盒(3個月)喇,都無bingo~上星期我睇中醫打算調理身體,我講比醫生聽我有食開,佢話天喜丸係好,但唔岩我,會太火,對我個腎好,所以我決定唔食喇,剩睇中醫試下先~


珍珠宮

積分: 30303


3#
發表於 11-9-24 12:32 |只看該作者

回覆:大家覺得食天喜丸有冇效?

我都問過我ec, 佢話唔係人人啱食。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo