立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1542
最近終於等到見私家不育科醫生了,心情好緊情.
好想醫生快啲幫我check及想知道我case可唔可以做iui
醫生睇過晒我同C6report後都話我哋無問題,但就係我照”超聲波”時發覺有一粒4cm既水泡係左邊卵巢,Dr初步估計應係良性,叫我唔駛太擔心.佢suggest 我等下次period嚟時,再返去照,睇吓到時會唔會無咗.若到時情況ok就可按步做1st iui
希望粒水泡可隨著下次period時排走,唔好阻我做iui啦!!
希望係到可得到jm們既祝福,hehe!!
子爵府
積分: 13784
積分: 3461
積分: 2164
原帖由 bobobb09 於 11-09-14 發表 回覆 lolonorna 的帖子 希望好似你咁,下個cycle再照時已經唔見咗.
積分: 14358
公爵府
積分: 29202
bobobb09 發表於 11-9-14 10:09 最近終於等到見私家不育科醫生了,心情好緊情.好想醫生快啲幫我check及想知道我case可唔可以做iui 醫生睇過 ...
侯爵府
積分: 24579
男爵府
積分: 9634
積分: 6137
複式洋房
積分: 495
原帖由 bobobb09 於 11-09-14 發表 最近終於等到見私家不育科醫生了,心情好緊情.好想醫生快啲幫我check及想知道我case可唔可以做iui 醫生睇過 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy