夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15536

瞓得好勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


1#
發表於 11-9-27 16:06 |只看該作者
昨晚放工要返娘家食飯, 之前就約咗C6去葵芳買小小野, 仲諗住買飛睇戲, 我地好耐都冇睇戲啦, 一路都好想睇"兒凶", 但因為冇時間所以先咁遲睇, 去到葵芳買完野行去戲院.
我: 不如依家買定飛啦 !
C6: 行多陣先啦 !
我: 我唔想行啦, 有D累, 快D買完回娘家
C6: 睇下其他地方邊到有得睇
我: 應該冇咩地方做啦, 因上咗一段時間
(因我之前都上網check咗葵芳的時間係最好的, 我放工去就啱啱好)
C6: 仲要在電話check喎
咁我費是理佢啦, 由佢check飽佢, 因佢想去荃灣睇, 到過咗一陣都係話去買飛啦
我: e, 做咩呀, check晒啦, 我都話冇架啦, 仲要check
C6冇理我, 淨係陰陰咀笑, OK, 買完, 回娘家途中, 我就問佢
我: 其實做咩你咁唔想在葵芳睇呢 ?
C6: 唔想再DINNER又食呢D野
因我地係冇飯夫婦, C6唔LIKE係屋企煮飯, 所以成日都要出街食, 唔係去葵芳就係去荃灣, 點解唔去遠D? 因為我覺得放咗工已經好累, 想早D食完早D回家
我: 今日返娘家食, 明天先來葵芳食, 有咩問題呢 ?
C6: 想食D高層次的野
我: 咩高層次呀 真係比佢激死咗
C6: 你唔好理啦 !


珍珠宮

積分: 45282


2#
發表於 11-9-27 16:56 |只看該作者


別墅

積分: 959


3#
發表於 11-9-27 17:40 |只看該作者

回覆:高層次 ?? (都長架!)






別墅

積分: 558


4#
發表於 11-9-27 17:47 |只看該作者


複式洋房

積分: 201


5#
發表於 11-9-27 17:48 |只看該作者
會唔會唔想去你娘家?!


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-9-27 17:52 |只看該作者
即係暗示你亞媽煮嘢唔係咁好食囉


伯爵府

積分: 16899

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


7#
發表於 11-9-28 03:15 |只看該作者
咁你咪叫佢帶你去食D高層次D野,睇吓佢去邊


翡翠宮

積分: 97287


8#
發表於 11-9-28 08:25 |只看該作者

回覆:高層次 ?? (都長架!)

係末升職加人工呀?有野要宣佈?



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


複式洋房

積分: 105


9#
發表於 11-9-28 08:51 |只看該作者
民以食為天. 間唔中食d特別/好食既野個人都開心d既. 好似拍拖成日去同1個地方你都悶啦. 而且做唔同野又多d話題


侯爵府

積分: 21443

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


10#
發表於 11-9-28 09:13 |只看該作者

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo