想生BB

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


大宅

積分: 3276

畀面勳章


1#
發表於 11-8-27 21:40 |只看該作者
本帖最後由 atny 於 11-9-5 22:53 編輯

唉,今曰day 1呀!平時正常二十八日準到爆,今次轉咗ec居然遲咗,攪亂哂•••


男爵府

積分: 8819


2#
發表於 11-8-28 02:43 |只看該作者
我都報到…day 1................


男爵府

積分: 5132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 11-8-28 08:00 |只看該作者
hihi 又係我呀 28/8 day 1, 今個cycle反而準左, 上個cycle成51 days, 今次31咋


大宅

積分: 3276

畀面勳章


4#
發表於 11-8-29 00:40 |只看該作者
話咁快今日day 3,好快又可以開工,呢三日好好休息,準備作戰狀態,戒口早訓食補品!


大宅

積分: 3276

畀面勳章


5#
發表於 11-9-5 19:40 |只看該作者
話咁快又到我地排喇!我計日期就應該係今個星期六,(未用笑哈哈)。今日睇左中醫,開左排卵藥,希望加油喇!


大宅

積分: 3276

畀面勳章


6#
發表於 11-9-8 22:55 |只看該作者
本帖最後由 atny 於 11-9-16 20:43 編輯

今日有淺控喇!尋晚開咗一次工,聽晚再嚟!


男爵府

積分: 8442


7#
發表於 11-9-16 16:52 |只看該作者
我都係27/8 day1架! 你地而家係咪等緊bingo呀??


大宅

積分: 1585


8#
發表於 11-9-16 17:11 |只看該作者
me too...27/8 day 1, 你地幾多號掛egg呀? 我10/9, 唔知可以幾時check 呢? 有冇jm已經開始check or bingo?


複式洋房

積分: 186


9#
發表於 11-9-16 19:15 |只看該作者

回覆:sandy997 的帖子

Hi,我28aug day 1呀,又係10sep排卵,我諗要去到30號(如仲未m come)check好d,費事浪費哂d綠d!




大宅

積分: 3276

畀面勳章


10#
發表於 11-9-16 20:39 |只看該作者
本帖最後由 atny 於 11-9-16 20:40 編輯

我都係十號排吖!!!係等緊嘅,不過c6丁丁唔知好番未,•••所以•••都應該唔大機會。


大宅

積分: 2278


11#
發表於 11-9-16 20:39 |只看該作者
我係28/8 day 1, 12/9排卵, 等緊bingo呀~


大宅

積分: 1585


12#
發表於 11-9-16 20:43 |只看該作者

引用:Hi,我28aug+day+1呀,又係10sep排卵,我諗

原帖由 lpc812 於 11-09-16 發表
Hi,我28aug day 1呀,又係10sep排卵,我諗要去到30號(如仲未m come)check好d,費事浪費哂d綠d!



...
30號先check?你cycle好長?




大宅

積分: 1585


13#
發表於 11-9-16 20:45 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+atny+於+11-9-16+20:40+

原帖由 atny 於 11-09-16 發表
本帖最後由 atny 於 11-9-16 20:40 編輯

我都係十號排吖!!!係等緊嘅,不過c6丁丁唔知好番未,••• ...
咁大家呢排有冇咩晤同呀?




複式洋房

積分: 186


14#
發表於 11-9-16 21:01 |只看該作者

回覆:sandy997 的帖子

大約28日,但睇咗中e後遲咗成3、4日,所以如果係我會遲多少少check!




複式洋房

積分: 186


15#
發表於 11-9-16 21:05 |只看該作者

回覆:atny 的帖子

其實我都有諗過c6既丁丁有問題,因我都check過,而佢就遲遲不願check,我們都好多年冇避的!




大宅

積分: 1585


16#
發表於 11-9-16 21:14 |只看該作者
lpc812 發表於 11-9-16 21:01
大約28日,但睇咗中e後遲咗成3、4日,所以如果係我會遲多少少check
我都係睇左中e後就遲左排egg, 攪到cycle長左, 呢到我見好多jm都係話睇中e後cycle就長左, 我發覺係如果period 黎緊去睇就會咁, 因為我一向都準, 2個月前我都係day 2 去睇, 就一定day21 先排egg, 咁我仇個月咪試下完左m 先睇囉, 點知又正常番, day 15-16 排egg, 真其怪.....


複式洋房

積分: 186


17#
發表於 11-9-16 21:52 |只看該作者

回覆:sandy997 的帖子

我排卵又冇遲,只係cycle長咗,m既份量都多咗,因為我係日日食藥粉,所以冇話幾時睇會cycle正常番!




大宅

積分: 3276

畀面勳章


18#
發表於 11-9-16 22:09 |只看該作者
我就係試過食減肥野遲過,上個月睇另一個中醫遲咗,攪到排遲咗幾日。呢幾日有咩反應?唔知。前日睇本身睇開嘅中醫,佢話我好咗,把咗好耐脈,而家係補。食雞喎


大宅

積分: 1585


19#
發表於 11-9-16 22:15 |只看該作者
lpc812 發表於 11-9-16 21:52
我排卵又冇遲,只係cycle長咗,m既份量都多咗,因為我係日日食藥粉,所以冇話幾時睇會cycle正常番!:questi ...

我之前食藥粉都冇late 架, 呢2個月轉左食煲藥先係咋....


大宅

積分: 3276

畀面勳章


20#
發表於 11-9-16 22:31 |只看該作者
我就反而係自己煲藥令我遲,不過量同期一樣

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo