想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 213


1#
發表於 11-9-24 16:59 |只看該作者
真係好唔想M黎
好想BINGO^^


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


2#
發表於 11-9-24 17:03 |只看該作者

回覆:31/8 DAY1 既一齊黎傾下啦~

我系831 day1。但我排卵後有尿道炎。宜家食緊抗生素。吾知有無機會




男爵府

積分: 6108


3#
發表於 11-9-24 17:05 |只看該作者

回覆:31/8 DAY1 既一齊黎傾下啦~

我係4/9呀 今日好唔舒服




複式洋房

積分: 213


4#
發表於 11-9-24 17:06 |只看該作者
唉...我已經年幾都無避孕,個個月都希望D M唔好黎,但係都無一次中~
我地真係要加油~


男爵府

積分: 6108


5#
發表於 11-9-24 17:10 |只看該作者

回覆:mandymandy123 的帖子

加油呀 今次我第一個cycle 計日子黎dodo 希望一擊即中




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


6#
發表於 11-9-24 17:15 |只看該作者

引用:我係4/9呀+今日好唔舒服 +

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-24 發表
我係4/9呀 今日好唔舒服
咩吾舒服?感冒?




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


7#
發表於 11-9-24 17:16 |只看該作者

引用:唉...我已經年幾都無避孕,個個月都希望D+M

原帖由 mandymandy123 於 11-09-24 發表
唉...我已經年幾都無避孕,個個月都希望D M唔好黎,但係都無一次中~
我地真係要加油~ ...
你系咪試過宮外孕?我都系




複式洋房

積分: 213


8#
發表於 11-9-24 17:19 |只看該作者
係呀~係舊年2月咋...所以係咪會難D呀??


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


9#
發表於 11-9-24 17:21 |只看該作者

引用:係呀~係舊年2月咋...所以係咪會難D呀??

本帖最後由 qqlun 於 11-9-24 17:22 編輯
原帖由 mandymandy123 於 11-09-24 發表
係呀~係舊年2月咋...所以係咪會難D呀??

我自己得番一邊。我覺得難d囉你點解決?打針定做手術?




複式洋房

積分: 213


10#
發表於 11-9-24 17:22 |只看該作者
回覆 qqlun 的帖子

??唔明咩打針定做手術??


男爵府

積分: 6108


11#
發表於 11-9-24 17:24 |只看該作者

回覆:qqlun 的帖子

我都唔知 狂去厠所 頂住想嘔但嘔唔出 又興到背出晒汗 但度體溫只係36.6 無發燒
雖然我已經對今個cycle 無乜希望
但都唔好咁樣折磨我




複式洋房

積分: 213


12#
發表於 11-9-24 17:27 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 17:24
我都唔知 狂去厠所 頂住想嘔但嘔唔出 又興到背出晒汗 但度體溫只係36.6 無發燒
雖然我已經對今個cycle 無 ...

你有無睇下醫生呀??


男爵府

積分: 6108


13#
發表於 11-9-24 17:29 |只看該作者

回覆:mandymandy123 的帖子

無呀 宜家仲要出去
宜家又feel 到急了




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


14#
發表於 11-9-24 17:29 |只看該作者

引用:回覆+qqlun+的帖子 ??唔明咩打針定做手術?

原帖由 mandymandy123 於 11-09-24 發表
回覆 qqlun 的帖子

??唔明咩打針定做手術??
甘你宮外孕系打針處理定做手術




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


15#
發表於 11-9-24 17:30 |只看該作者

引用:無呀+宜家仲要出去 宜家又feel+到急了 +

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-24 發表
無呀 宜家仲要出去
宜家又feel 到急了
出去行下relax下。吾好甘緊張。去shopping開心下可能會舒服d




複式洋房

積分: 213


16#
發表於 11-9-24 17:31 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 17:29
無呀 宜家仲要出去
宜家又feel 到急了

你寅係要去睇下醫生啦~唔好唔理自己身體先得架~


男爵府

積分: 6108


17#
發表於 11-9-24 17:31 |只看該作者

回覆:qqlun 的帖子

頭好痛喇
可能我作病
又好急 好煩>.




複式洋房

積分: 213


18#
發表於 11-9-24 17:32 |只看該作者
qqlun 發表於 11-9-24 17:29
甘你宮外孕系打針處理定做手術

我做左腹腔鏡囉~不過兩邊輸卵管未授影響所以無切除~
你幾時宮外孕架??


複式洋房

積分: 213


19#
發表於 11-9-24 17:33 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 17:31
頭好痛喇
可能我作病
又好急 好煩>.

咁快D睇醫生啦~你C6知唔知你病呀??


大宅

積分: 1843


20#
發表於 11-9-24 17:37 |只看該作者

回覆:31/8 DAY1 既一齊黎傾下啦~

我2/9day 1, 排卵後5日!無胸脹痛,係咪無機 !我都好緊張,覺得等待好辛苦




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo