跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1873


1#
發表於 11-9-18 18:48 |只看該作者
如題




大宅

積分: 2362

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 11-9-18 19:27 |只看該作者

急問:大埔邊個兒科好?有無好介紹

我仔睇開張志強,細心有品有醫德
一個字




大宅

積分: 1979


3#
發表於 11-9-18 20:17 |只看該作者

回覆:loklok200866 的帖子

十分同意




大宅

積分: 1873


4#
發表於 11-9-18 21:06 |只看該作者

回覆:急問:大埔邊個兒科好?有無好介紹

謝謝幫忙!請問近邊度㗎!因為剛搬大埔唔係好熟路!唔該晒!





複式洋房

積分: 188


5#
發表於 11-9-18 21:40 |只看該作者
希望幫到您啦~~
地址: 新界大埔廣福道51-59號中嘉閣地舖A
辦公室電話: 2657 2323


大宅

積分: 1873


6#
發表於 11-9-18 23:56 |只看該作者

回覆:急問:大埔邊個兒科好?有無好介紹

請問多唔多人睇㗎?使唔使預約定係就咁walk-in都得?唔好意思問左咁多問題!請多多包涵!




別墅

積分: 771


7#
發表於 11-9-19 08:38 |只看該作者

回覆:急問:大埔邊個兒科好?有無好介紹

我地初時唔知近近地去睇周x軍,超貴,等得超耐,因為一個醫生睇幾個部門,問護士要等幾多個(已經唔係問等幾耐)等我可以自己預時間,永遠都唔答,睇過兩次火都黎埋。之後睇過李山河,醫生都好,但好多藥食,bb食同媽媽餵都好受苦。之後上來BK睇到張志強有媽媽話好,於是去睇,醫生開八點就真係八點返左來睇(有些醫生要去醫院幫手成十點幾十一點先返到嘛),好細心好有心的醫生,我地上次星期六睇完,佢星期日(休息日)仲特登打來問我囡的情況,真係超感動




別墅

積分: 771


8#
發表於 11-9-19 08:40 |只看該作者

回覆:急問:大埔邊個兒科好?有無好介紹

仲有呀可以電話預約,不需大人小朋友久等




公爵府

積分: 29603

畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 11-9-19 08:52 |只看該作者
回覆 loklok200866 的帖子

同意...

另外三個醫生都唔錯...

昌運潘兆康(開診時間較長, 星期六下午至晚上八點都應診)
昌運胡少雲(我勁LIKE沙士醫生, 經歷生死, 著重仁愛)
太和趙錫河(有耐性)





伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


10#
發表於 11-9-26 23:53 |只看該作者
周振軍~不過要等勁耐mouth:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo