想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 506


1#
發表於 11-9-26 07:12 |只看該作者
尋晚驗完放咗係度今朝睇又有線喇....

請問大家的綠D放得耐會唔會都有線?
myphoto.jpg




別墅

積分: 506


2#
發表於 11-9-26 07:26 |只看該作者

回覆:請問大家的綠D放得耐會唔會有線?

補充多少少,因為我上個月已經係咁,搞到自己空歡喜一場,今日見到有線都唔敢太大期望,想問下大家有無類似經驗?綠D放得耐係咪都會有線?




伯爵府

積分: 15236


3#
發表於 11-9-26 13:22 |只看該作者
建議你今日再用綠D, 但CHECK前飲少D水, 等尿液中的懷孕賀爾蒙(人絨毛膜促性腺激素)的濃度高D!
而我便相信5-15分鐘內的測試結果!
祝大家齊齊早孕

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo