跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4891


1#
發表於 11-9-14 13:18 |只看該作者
有無bb驗到G6PD?




大宅

積分: 2919


2#
發表於 11-9-14 15:16 |只看該作者
我有呀, 一出世已經驗到...


大宅

積分: 4891


3#
發表於 11-9-15 09:19 |只看該作者

回覆:Cocaine308 的帖子

我都係,遺存咗俾bb, 你bb個指數係幾多?




男爵府

積分: 6582

畀面勳章


4#
發表於 11-9-21 09:30 |只看該作者

回覆:G6PD

我係9月媽媽,bb有g6pd,都唔知係我定老公有,勁灰!



點評

cheungting1024  仔就你有,女就你老公有,但你地都只係隱性病患者~  發表於 11-9-30 18:44


男爵府

積分: 6582

畀面勳章


5#
發表於 11-9-21 09:32 |只看該作者

回覆:G6PD

唔知指數,醫院冇講,只係姑娘話係澤界,要當有!




別墅

積分: 510


6#
發表於 11-9-21 13:10 |只看該作者

回覆:兔兔媽咪 的帖子

我2個仔都有,大仔而家已經2歲幾,其實只要小心d都冇咩大問題。




複式洋房

積分: 157


7#
發表於 11-9-22 01:01 |只看該作者
咩係 G6PD? 醫院無提過喎


大宅

積分: 4891


8#
發表於 11-9-25 17:31 |只看該作者

回覆:mumchow 的帖子

我餵人奶,連自己食嘢都好小心




男爵府

積分: 6582

畀面勳章


9#
發表於 11-9-26 13:40 |只看該作者

引用:我餵人奶,連自己食嘢都好小心 +

原帖由 兔兔媽咪 於 11-09-25 發表
我餵人奶,連自己食嘢都好小心
所以我決定唔餵人奶!




複式洋房

積分: 342


10#
發表於 11-9-26 15:15 |只看該作者
唔好咁灰啦!G6PD只要食野小心D,平時避開有影響既用品,一般都無大問題既!我屋企人到40幾歲先知有病,之前咩都無留意,都平平安安過左四十幾年。不過睇醫生記住要講清楚有呢個病,唔好亂食中成葯,有部份中葯同西葯成份都要小心使用,例如:阿司匹林同珍珠末!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo