想生BB

跳至

首頁
12345...14

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


1#
發表於 11-9-22 09:00 |只看該作者
我上個月29號 M come,但17號已經腰酸背痛,之不過到現在仍無痛過呢!!!但我前兩天開始有作嘔感覺,昨晚作嘔感覺更犀利(但嘔唔出),唉.....等待中係最難受,我係好想有bb....我想知有無mimi在未來M前但有咗BB有無這感覺,咁早是否我多心呢???今日個肚重有點淵,我上個月已中空寶了.
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


2#
發表於 11-9-22 09:02 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 09:00
我上個月29號 M come,但17號已經腰酸背痛,之不過到現在仍無痛過呢!!!但我前兩天開始有作嘔感覺,昨 ...
我都有咁既情況~


大宅

積分: 3726

畀面勳章


3#
發表於 11-9-22 09:04 |只看該作者
我只係有作嘔情況,腰酸背痛就唔多有感覺.

不過自從想有BB開始,M泥前後都有作嘔情況


大宅

積分: 4617


4#
發表於 11-9-22 09:25 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

有就更係開心呢....因我老公好想生女,唉.......嗰種心情比起我十年前生我個仔更緊張,而且我有我個仔時都無咁樣感覺!!!!可能嗰時我要返工,所以無咁多耶諗,現在做housewife所以多咗時間諗呢d無聊耶喇.

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


5#
發表於 11-9-22 09:29 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 09:25
回覆 cc_ivy 的帖子

有就更係開心呢....因我老公好想生女,唉.......嗰種心情比起我十年前生我個仔更緊張, ...
你已經有個仔十歲????
你今日day幾, 我要等多一個星期


大宅

積分: 4617


6#
發表於 11-9-22 09:30 |只看該作者
回覆 debbies 的帖子

re:Debbies~~是否我心理作用???今日個肚有點淵淵的呢!!但無腰酸背痛,因我媽同我講如果嚟M前有腰酸背痛之後再嚟M都會有....唉~~~可能生過敏感d喇.
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


7#
發表於 11-9-22 09:34 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

距離M come重有1個星期呀....但以前從未試過這樣,所以比較擔心呢,再加上我係再婚;所以老公見我之前生過佢更加想我幫佢生呢....!!現在我好似生手mimi咩都唔識咁......無奈
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 3726

畀面勳章


8#
發表於 11-9-22 09:55 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我都咁諗~唔想希望越大失望越大


大宅

積分: 4617


9#
發表於 11-9-22 09:57 |只看該作者
回覆 debbies 的帖子

妳都係仍等待中......??
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


10#
發表於 11-9-22 10:00 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 09:34
回覆 cc_ivy 的帖子

距離M come重有1個星期呀....但以前從未試過這樣,所以比較擔心呢,再加上我係再婚;所以 ...
我都係仲有一個星期, 大家一齊倒數la~~~~
由頭再學過,我都係上年先生完,而家印象都唔深刻~


大宅

積分: 4617


11#
發表於 11-9-22 10:02 |只看該作者
好多謝妳哋答我問題...因我第一次在這裡找人傾談咋.我覺得傾完會舒服d,唔會諗咁多無謂事,我已經不停同自己講放開d喇,但一到差不多M come日子會好自然又諗
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


12#
發表於 11-9-22 10:03 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 10:02
好多謝妳哋答我問題...因我第一次在這裡找人傾談咋.我覺得傾完會舒服d,唔會諗咁多無謂事,我已經不停同自己 ...
日子好似過得好慢咁, 我已經等左一個星期, 而家要再等多個星期~~~


大宅

積分: 4617


13#
發表於 11-9-22 10:10 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

多謝妳呀cc_ivy.....我哋一齊努力等待喇...!!有好消息第一個通知我呀~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


14#
發表於 11-9-22 10:12 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


15#
發表於 11-9-22 10:14 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 10:10
回覆 cc_ivy 的帖子

多謝妳呀cc_ivy.....我哋一齊努力等待喇...!!有好消息第一個通知我呀~~~ ...
我都希望好消息~~你打算幾時驗?


大宅

積分: 4617


16#
發表於 11-9-22 10:24 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我諗住29號如未嚟就買嗰隻"驗孕寶"勁準確嗰隻,連妳幾多週都可以check到呢,我在萬ling見過$100咗有,但佢準確到1-2週都可以驗出呢..
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


17#
發表於 11-9-22 10:26 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 10:24
回覆 cc_ivy 的帖子

我諗住29號如未嚟就買嗰隻"驗孕寶"勁準確嗰隻,連妳幾多週都可以check到呢,我在萬ling ...
wawawa, 我同你日子一樣,如果29/9未黎就買clearblue $40個隻黎驗~~~


大宅

積分: 4617


18#
發表於 11-9-22 10:33 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

hahahaa~~~但$40嗰隻!!如唔夠於懷孕期間由身體分泌的荷爾蒙(hCG-人絨毛膜促性腺激素)的尿液是check唔到wor因$40嗰隻係over1week才準確,但$98嗰隻係就算當天仍未嚟都可驗出有定無....不過無所謂喇,最重要係想要....Good news!!!!hahahaaaa~~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


19#
發表於 11-9-22 10:33 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

加油加油
仲有我呀!
都係下星期知道結果!


男爵府

積分: 5940


20#
發表於 11-9-22 10:38 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 10:33
回覆 cc_ivy 的帖子

hahahaa~~~但$40嗰隻!!如唔夠於懷孕期間由身體分泌的荷爾蒙(hCG-人 ...
我前年用呢隻, day 25驗到, 不過好淺色law.....你咁講講下攪到我又心旭旭tim.......

下星期四, 三個一齊有好消息!!!

首頁
12345...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo