想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4877


1#
發表於 11-9-27 00:46 |只看該作者
D 人話想生bb拜十二奶娘保佑,想問有冇人知道邊度廟有???



嘻嘻


珍珠宮

積分: 30303


2#
發表於 11-9-27 01:15 |只看該作者
http://www.ctc.org.hk/b5/registered_temple_result.asp?tp_ID=11054


大宅

積分: 1005


3#
發表於 11-9-27 11:38 |只看該作者
青龍頭白沙灣金花夫人廟裡面都有。

http://www.utravel.com.hk/DetailSpot.php?id=ADIRaBEsA3w

個廟祝好好人,會教你點拜金花娘娘求子,佢話好靈架,仲猛咁同你講話要有信心。
佢介紹十二奶娘係金花娘娘的助手。

(p.s. 我上星期六去拜完,今個星期一就來 M. 跟著今個cycle 做 iui)。


大宅

積分: 4877


4#
發表於 11-9-27 13:28 |只看該作者
回覆 princebaby 的帖子

想問下你,
個廟祝點教你噶?
用嘎錢多唔多?

嘻嘻


大宅

積分: 1005


5#
發表於 11-9-27 13:57 |只看該作者
回覆 小白兔co 的帖子

總之佢會由頭帶著你,教你點拜,幫你講埋對白。不過因為個日得我地一pair,所以會講得詳細d。
佢話人多就未必可以咁做。

佢叫我地買份 $190 的香燭。跟著封俾娘娘同粒 "龍珠"的利是就隨心。




大宅

積分: 4877


6#
發表於 11-9-27 14:00 |只看該作者
回覆 princebaby 的帖子

就是 $190 的香燭 , 唔使買其它嘢喇?


唔該曬你。
嘻嘻


大宅

積分: 1005


7#
發表於 11-9-27 15:18 |只看該作者

回覆:小白兔co 的帖子

我淨係帶個人去,乜都無買去。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo