想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-9-28 13:19 |只看該作者
d人成日話要放鬆心情先而bingo, 講真, 有心想要bb, 點放呀?? 我有叫自己放鬆, 但根本唔係話放就放, 邊控制到架.......
我今個cycle開始有量體溫, 我發覺量體溫反而增加我壓力, 本來就訓得唔好醒訓, 而家一醒就記住要量體溫, 半夜醒左又唔敢郁太多~

而家呢幾個月仲加埋個小b要考K1, 個人更加緊張........點bingo呀??



公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2#
發表於 11-9-28 13:23 |只看該作者
rosaki 發表於 11-9-28 13:19
d人成日話要放鬆心情先而bingo, 講真, 有心想要bb, 點放呀?? 我有叫自己放鬆, 但根本唔係話放就放, 邊控制 ...
我係幾時醒幾時量體溫,通常係七、八點醒既
所以對我黎講壓力唔係好大
我覺得唔好成日記掛住今日day幾
咁會冇咁大壓力

bb考K1都唔洗太緊張既
始終都係學業既第一步
咁快就咁緊張
bb 仲有排讀架
weekend去下街、食下野 relax下啦


各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 11-9-28 13:28 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-28 13:23
我係幾時醒幾時量體溫,通常係七、八點醒既
所以對我黎講壓力唔係好大
我覺得唔好成日記掛住今日day幾
我都唔想諗, 但無野做就會自動諗起...........



公爵府

積分: 29202

畀面勳章


4#
發表於 11-9-28 13:38 |只看該作者
rosaki 發表於 11-9-28 13:28
我都唔想諗, 但無野做就會自動諗起...........
咁上黎同jm們傾下其他野
轉移視線啦
傾下邊度飲飲食食

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


5#
發表於 11-9-28 13:39 |只看該作者
我覺得越check得多, 量得多, 越係緊張.
所以我只係計下M期便算, 係最容易中既日子努力, 我亦唔會用咩紅d, 綠d, ... 甚至, 我唔會數住邊日開彩, 跟住即刻走去check. 過左M期一星期都無黎M既時候, 我先會去check.

同囡囡報N1, K1既時候一樣, 只各報左兩間, 第二間都係後備用.

我唔想啤太大壓力自己同囡囡.

你係幾時day 1架? 我係913
Monkey媽媽


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


6#
發表於 11-9-28 13:42 |只看該作者
今日先有朋友講, 有左第一胎, 第二胎會易d. 希望la. 我都一把年齡, 再有既機會真係難. 所以, 我都唔會抱太大期望.

Monkey媽媽


大宅

積分: 1921

好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 11-9-28 13:43 |只看該作者
我都好緊張呀?仲有幾日就知今個月得唔得啦!


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


8#
發表於 11-9-28 13:45 |只看該作者
回覆 rosaki 的帖子

我呢幾日都因為無咁忙, 所以睇多左呢度既post, 反而好似唸多左 haha
仲形住自已已經有左tim.
hahha

Monkey媽媽


別墅

積分: 741


9#
發表於 11-9-28 14:04 |只看該作者
我都好緊張呀! 星期一做了第3次IUI, 今次轉了醫生, 老公丁丁報告又OK, 好大期望呀, 但又好驚自己唔爭氣, 好想BINGO呀!


男爵府

積分: 7737


10#
發表於 11-9-28 14:06 |只看該作者

引用:d人成日話要放鬆心情先而bingo, 講真, 有心

原帖由 rosaki 於 11-09-28 發表
d人成日話要放鬆心情先而bingo, 講真, 有心想要bb, 點放呀?? 我有叫自己放鬆, 但根本唔係話放就放, 邊控制 ...
我都係等緊bingo,不過有時都會突然緊張駕,好似身體有些小變化,又會覺得自己可能有機/失敗, 個心又好心急,日日係度倒數,不過我同自己講今個月唔得就等下個月,為左唔比自己成日諗,我就為自己安排好多活動, 提自己要放鬆,係你既就一定係你既




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-9-28 14:07 |只看該作者
本帖最後由 rosaki 於 11-9-28 14:14 編輯
Monkey媽媽 發表於 11-9-28 13:39
同囡囡報N1, K1既時候一樣, 只各報左兩間, 第二間都係後備用.

我唔想啤太大壓力自己同囡囡.

你係幾時day 1架? 我係913

我912 day1, 大概25,26/9 排卵
我之前only有拉絲先用紅d 追蹤下邊日, 又係諗住m無來就check 6d, 但原來接近m期, 越似bingo就越想check下~
今次第2個cycle用紅d, 本來覺得幾好玩, 但今個cycle加埋量體溫, 感覺更加緊張

我個b係大b, 無下年再來過的機會, 所以要報多幾間
而家幾千人爭一百幾十位, 你點解咁夠膽幫佢報兩間嘅??

點評

feiyuen  我同你同日 day 1 、同日排卵,有用紅d!冇量體溫,怕有壓力!
放鬆d,深呼吸!  發表於 11-9-28 16:53


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-9-28 14:09 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-28 13:38
咁上黎同jm們傾下其他野
轉移視線啦
傾下邊度飲飲食食
謝謝你呀~~
我決定聽日開始唔量體溫, 舒舒服服咁訓, 醒左想郁就郁~~~~~~~~~

因為量體溫令我增加壓力, 知道根源就好搞d~





伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-9-28 14:12 |只看該作者
irisang2007 發表於 11-9-28 14:06
我都係等緊bingo,不過有時都會突然緊張駕,好似身體有些小變化,又會覺得自己可能有機/失敗, 個心又好心急, ...
係囉~最慘就係成日留意自己身體變化, 然後亂諗野, 係咪受緊精?係咪著床緊?係咪bingo有望??






大宅

積分: 2164


14#
發表於 11-9-28 14:13 |只看該作者
我都等緊, 好緊張呀....
日日望住個日曆....d 時間好難過!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


15#
發表於 11-9-28 14:24 |只看該作者
rosaki 發表於 11-9-28 14:09
謝謝你呀~~
我決定聽日開始唔量體溫, 舒舒服服咁訓, 醒左想郁就郁~~~~~~~~~
你係咪每日差唔多時間起身
如果係咪醒時量囉
我初初醒左去完vv先記得量架
後尾就慢慢習慣左囉
我覺得量左好d
因為第時有咩問題可以比番呢d record醫生睇
呢d資料好有用架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


16#
發表於 11-9-28 14:45 |只看該作者
回覆 rosaki 的帖子

其實唔好話check呢樣,果樣會有壓力, 睇多左post都開始有少少, 不過我呢幾日無咁忙, 我又怕悶, 所以睇多左post.

我囡都係大女呀, 佢係豬年, 果年都好多bb.
我唔想自己同囡囡咁辛苦, 所以一次過選一條龍學校, 唔使煩.

Monkey媽媽


珍珠宮

積分: 30303


17#
發表於 11-9-28 16:06 |只看該作者
我就成日驚食錯野影響著床...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo