夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


王國會長

積分: 9355

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 HiPP勳章(1) 畀面勳章 王國會長 爸B勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1#
發表於 05-10-4 17:10 |只看該作者

原來老公唔係度,都好爽架!

好耐冇試過老公唔係屋企既日子,原來都好爽,我老公帶學生返大陸軍訓,我就同個仔、工人享受四日假期。再好既係,可以日日返娘家食飯,做返個做女既角色,而且仲可以拎左佢架車來


翡翠宮

積分: 76971


2#
發表於 05-10-4 17:27 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

咁你要好好享受下小別勝新婚既滋味了


洋房

積分: 262


3#
發表於 05-10-4 17:29 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

人就係咁架喇,間唔中分開下,先至知道個老公/老婆有幾衰幾煩但同時有幾好。


大宅

積分: 2072


4#
發表於 05-10-4 19:20 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

我一早都知啦


已刪除用户

積分: 743


5#
發表於 05-10-4 20:33 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


6#
發表於 05-10-4 20:56 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

ringoivy 寫道:
咁你要好好享受下小別勝新婚既滋味了


子爵府

積分: 11510


7#
發表於 05-10-4 21:00 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

完全同意.就算未退休,逢星期日隻佬唔駛番工,又係佢發揮姨丈到既時候,超級難頂!事無大小都要發一輪脾氣,好似前日咁,個仔溫書放哂啲書响枱度,咁都俾佢鬧:"溫書都唔駛放哂啲書响枱度架!"勁Q寸!!! 衰我呢幾日胃抽筋落唔到床咋,否則我已經鬧咗佢好耐喇!
smartkaka 寫道:
男人退休後更多時間係屋企.吵閙會更多.


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


8#
發表於 05-10-5 00:33 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

唔駛等佢退休...有陣時發起脾氣上黎都難頂...



[url=http://lilypie.com][img]


洋房

積分: 134


9#
發表於 05-10-5 00:45 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

你覺得爽係因為佢四日後會番黎丫嘛!一向都話,你現在享受緊有距離既獨處而唔係獨身丫嘛!所以,好好享受啦!
     沒有原因 為什麼一定要有原因        有人到了七十歲還問原因


男爵府

積分: 5874


10#
發表於 05-10-5 11:17 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

我老公都唔o係屋企, 出左差, 要幾日先至番, 我都好開心, 因為佢有得走好過冇得走, 冇得走即係話份工已經 "危危乎", 係好事黎架!! :-P
美甲達人俱樂部私家BlogHERE

Judy's Nail 美甲相集HERE

Judy's Nail Web PageHERE


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 05-10-5 12:53 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4170


12#
發表於 05-10-5 17:00 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

有一次我老公出外工作幾天,我真的都覺得很Free&enjoy.
但如果不在原因是自已去玩,我就


大宅

積分: 4170


13#
發表於 05-10-5 17:01 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

有一次我老公出外工作幾天,我真的都覺得很Free&enjoy.
但如果不在原因是自已去玩,我就


大宅

積分: 4170


14#
發表於 05-10-5 17:08 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

Yes,十分自由,感覺很好!
但如不是工作,自已走去玩,我就很失落,不高興.
:-( :-(
Why Why Tell Me Why?


大宅

積分: 3765


15#
發表於 05-10-6 00:43 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

haha .,. i know it so long time la ...


大宅

積分: 1048


16#
發表於 05-10-6 01:29 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

幾個月前老公話之後三個月每個星期有幾日要出trip﹐我當時好唔開心仲喊埋因BB仲細驚有物事唔知點﹐但過左兩個星期﹐開始習慣哦﹗仲發現原來老公唔係屋企時﹐我

1。唔洗煮飯﹐最好野﹗﹗
2。唔洗迫住“識”燈訓覺﹐可以睇電視到幾點都得﹗﹗
3。仲可以去做gym做到夜晚先返。
4。可以約朋友出街食飯又唔洗趕反屋企


但最緊要係老公始終都要返黎。。 :mrgreen:


男爵府

積分: 6787


17#
發表於 05-10-6 02:06 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

我鍾意佢成日係度多d


翡翠宮

積分: 76971


18#
發表於 05-10-6 17:08 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

唔識答好茅盾
prettywife 寫道:
我鍾意佢成日係度多d


子爵府

積分: 10329


19#
發表於 05-10-6 21:39 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

我就唔同啦,我老公要出trip半年,每兩星期先返香港一次,我好唔慣,成日自己喊 :-( ,可能我而家大住個肚,情緒較差,有時重响電話度發佢脾氣,我都係鐘意老公喺身邊多啲!!


大宅

積分: 1048


20#
發表於 05-10-7 00:33 |只看該作者

Re: 原來老公唔係度,都好爽架!

大住個肚係唔同D嫁﹐。。每兩個星期返一次都有D耐﹐如可以既話番娘家啦﹐依段時期最好有家人或朋友陪﹐心情對BB好緊要嫁。。。。唔好成日發脾氣對身體同BB都唔好。。。。。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo