想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


1#
發表於 11-9-29 13:47 |只看該作者
本帖最後由 yubiwa310 於 11-10-12 20:08 編輯

DEL
大家好,我是子悠~~


大宅

積分: 1458


2#
發表於 11-9-29 16:31 |只看該作者
回覆 yubiwa310 的帖子

唔可以咁快打定輸數, 應繼續塞藥, 就算BINGO也未必咁快有線, 辛苦再咁耐, 要堅持落去


大宅

積分: 1778


3#
發表於 11-9-29 19:03 |只看該作者

回覆:hellobaby1978 的帖子

我聽日第一次做iui
我想問成個過程要幾耐架
我需要準確乜野架?
今日打風問唔到姑娘,求jm幫忙,謝謝




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo