想生BB

跳至

首頁
12345...35

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


1#
發表於 11-9-24 10:14 |只看該作者
這幾天聽到好多mimi有Good news~~~希望大家等待中的jm都有Good news好緊張呀....成日同人講唔好諗唔好緊張,但又非常緊張wor~~~因我C6今個月只在8/8,11/8,18/8dodo如果我係829應11/8會中但因佢病了無得補飛,所以我都覺得渺茫了.......如不是這天排卯更不可能中呢~~~可能M小姐已on the way la
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


複式洋房

積分: 330


2#
發表於 11-9-24 10:23 |只看該作者

回覆:829 Day1仍有5days倒數.....

唔好諗咁多啦,我同你一樣829 day 1 ,而家等緊,你有無啲咩唔同呀,I mean 身體上




男爵府

積分: 5940


3#
發表於 11-9-24 10:24 |只看該作者
YEAH我都係仲有5日就知~~


大宅

積分: 3726

畀面勳章


4#
發表於 11-9-24 10:41 |只看該作者
唔好唔開心啦,咁都要妳地身體好先能有好的下一代嘛~

加油呀!


大宅

積分: 4617


5#
發表於 11-9-24 10:50 |只看該作者
熊豬仔 發表於 11-9-24 10:23
唔好諗咁多啦,我同你一樣829 day 1 ,而家等緊,你有無啲咩唔同呀,I mean 身體上



...

無話太特別,只係前陣子有一點唔知是否消化不良作嘔2days,現在晚上食飯見到都飽晒攪到我現在只係滾湯飲law~~原本上個月m come前10日有腰酸背痛(因我mimi話有開就每次m come都會痛)但今個月一點痛都沒有(這個現象係唯一令我覺得有點希望),不過可能我之前有食避孕丸( 荷 爾 蒙藥)所以藥力未散卦..

點評

Sakpp  咁你停左避孕丸幾耐呀? 好似起碼要停半年先可以試架喎. 你最好問清楚醫生  發表於 11-9-27 17:08
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


6#
發表於 11-9-24 10:54 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 10:24
YEAH我都係仲有5日就知~~

早晨呀~~
係呀~~~期待加等待~~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


7#
發表於 11-9-24 10:56 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 10:54
早晨呀~~
係呀~~~期待加等待~~~~
等左咁耐, 感覺有既機會越來越少~


大宅

積分: 2278


8#
發表於 11-9-24 10:58 |只看該作者

回覆:829 Day1仍有5days倒數.....

我都係829 Day1呀!胸覺得脹痛同"yuen yuen"下




大宅

積分: 4617


9#
發表於 11-9-24 11:00 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 10:56
等左咁耐, 感覺有既機會越來越少~

點觲咁講呀
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 3062


10#
發表於 11-9-24 11:00 |只看該作者

回覆:829 Day1仍有5days倒數.....

咁多位戰友,count me in!!! 我830 day 1, 成曰叫自己唔好諗,偏要諗!神呀,求下你畀我呢個cycle bingo呀




大宅

積分: 4617


11#
發表於 11-9-24 11:01 |只看該作者
dedeedward 發表於 11-9-24 10:58
我都係829 Day1呀!胸覺得脹痛同"yuen yuen"下

咪咪的有無深色咗??
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


12#
發表於 11-9-24 11:03 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 11:00
點觲咁講呀
唔知呀, 已經無之前既希望咁大~~
琴日有諗過偷步早D驗~~~


大宅

積分: 4617


13#
發表於 11-9-24 11:03 |只看該作者
totokingdom 發表於 11-9-24 11:00
咁多位戰友,count me in!!! 我830 day 1, 成曰叫自己唔好諗,偏要諗!神呀,求下你畀我呢個cycle bingo呀: ...

早晨呀~~~緊係可以喇!!傻瓜
近排有無特別唔同呀???
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


14#
發表於 11-9-24 11:08 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 11:03
唔知呀, 已經無之前既希望咁大~~
琴日有諗過偷步早D驗~~~
你咪介紹我買蘋果花, 我想問你買開大約幾錢~~~~
我唔知價驚比人呃~~


大宅

積分: 4617


15#
發表於 11-9-24 11:08 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 11:03
唔知呀, 已經無之前既希望咁大~~
琴日有諗過偷步早D驗~~~

我已經偷步咗喇.....緊係無喇!!!因我唔係用晨尿嘛驗完之後就話自己白痴law因人家話最快都要4天前...昨日早咗6日,所以如果我要再偷步我有諗過下星期二嗰日已經係我哋day29喇..
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


16#
發表於 11-9-24 11:10 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 11:08
我已經偷步咗喇.....緊係無喇!!!因我唔係用晨尿嘛驗完之後就話自己白痴law因人家話最 ...
我上胎DAY 25就驗到, 我估我係早排EGG, 因為個次我DAY 9DODO, 咁都中~~~~~


大宅

積分: 4617


17#
發表於 11-9-24 11:11 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 11:08
你咪介紹我買蘋果花, 我想問你買開大約幾錢~~~~
我唔知價驚比人呃~~

$18蚊大約好似手掌咁大袋...可以沖半個月左右!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


18#
發表於 11-9-24 11:14 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 11:10
我上胎DAY 25就驗到, 我估我係早排EGG, 因為個次我DAY 9DODO, 咁都中~~~~~

咁勁!!!!我昨晚重同我c6講"今個月唔中喇,你都無勤力過,次次唔係排卯時間嚟dodo"佢立即勁無奈,個樣好似小朋友做錯事咁樣law......
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


19#
發表於 11-9-24 11:15 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 11:14
咁勁!!!!我昨晚重同我c6講"今個月唔中喇,你都無勤力過,次次唔係排卯時間嚟dodo"佢立即勁無奈,個樣好 ...
儲定彈葯下個月再勤力D~~


大宅

積分: 2278


20#
發表於 11-9-24 11:16 |只看該作者

引用:Quote:dedeedward+發表於+11-9-24+10:58+我

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-24 發表
咪咪的有無深色咗??
咁又無留意喎~




首頁
12345...35

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo