想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 920


1#
發表於 11-7-20 22:14 |只看該作者
醫生開了Materna, 我等BINGO, 但係每次食完,
便便質地都好軟身, 好似去唔乾淨咁,
唔知大家有冇依個反應?


大宅

積分: 2152


2#
發表於 11-7-22 14:55 |只看該作者

回覆:食惠X Materna 後的反應

有呀,好似"難" gum




大宅

積分: 3886


3#
發表於 11-7-22 16:14 |只看該作者
MATERNA可唔可以自己買架? 有咩幫助架?


大宅

積分: 1337


4#
發表於 11-7-22 16:41 |只看該作者
you can buy from pharmacy, i bought 1 bottle a few months ago , $185, 100 tablets.
it is multi-vitamins especially for pregnant and breastfeed mother.I have it when I am pregnant.

點評

babycream2010  i bought it from lamtin $160 jar  發表於 11-7-24 10:48


別墅

積分: 892


5#
發表於 11-9-27 20:26 |只看該作者

引用:醫生開了Materna,+我等BINGO,+但係每次食完

原帖由 babycream2010 於 11-07-20 發表
醫生開了Materna, 我等BINGO, 但係每次食完,
便便質地都好軟身, 好似去唔乾淨咁,
唔知大家有冇依個反應? ...
我直頭痾黑綠色的屎呀。唔食又無事。上網check 話太多鐵質我吸引唔哂要排番出黎。不知道是否真的。不過以家格日食又正常。




大宅

積分: 2708


6#
發表於 11-9-27 22:43 |只看該作者

回覆:食惠X Materna 後的反應

食左尿黃,屎黑。話b12吸收唔到,所以尿黃。




大宅

積分: 2708


7#
發表於 11-9-27 22:43 |只看該作者

回覆:食惠X Materna 後的反應

食左尿黃,屎黑。話b12吸收唔到,所以尿黃。




別墅

積分: 892


8#
發表於 11-9-27 23:11 |只看該作者

引用:食左尿黃,屎黑。話b12吸收唔到,所以尿黃

原帖由 candydoraemon 於 11-09-27 發表
食左尿黃,屎黑。話b12吸收唔到,所以尿黃。
B12 是什麼??




大宅

積分: 2372

畀面勳章


9#
發表於 11-9-28 00:06 |只看該作者

回覆:食惠X Materna 後的反應

我都係大便軟咗,深色咗。

咁係食咗見較,定吸收唔到?




子爵府

積分: 14517

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-9-28 02:07 |只看該作者
我食CITRACAL又無野喎...
36日咋...緊張緊張


大宅

積分: 2553

畀面勳章


11#
發表於 11-9-28 14:12 |只看該作者
我係萬O見到要成$220, 係藥房買係唔係會平D??
準備要BB係唔係要食呢隻嫁??
因為我之前只係食葉酸, 宜家中E叫戒口, 好多野唔食得
咁食呢隻諗住當多種維仔命咁食


大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


12#
發表於 11-9-28 14:59 |只看該作者
navyzero 發表於 11-9-28 14:12
我係萬O見到要成$220, 係藥房買係唔係會平D??
準備要BB係唔係要食呢隻嫁??
因為我之前只係食葉酸, 宜家中E ...
我都想知呀, 等bingo時可唔可以自行買Materna當supplement咁食架?


珍珠宮

積分: 30303


13#
發表於 11-9-28 22:36 |只看該作者
navyzero 發表於 11-9-28 14:12
我係萬O見到要成$220, 係藥房買係唔係會平D??
準備要BB係唔係要食呢隻嫁??
因為我之前只係食葉酸, 宜家中E ...

我在藥房買$148


珍珠宮

積分: 30303


14#
發表於 11-9-28 22:38 |只看該作者
loulouchan 發表於 11-9-28 14:59
我都想知呀, 等bingo時可唔可以自行買Materna當supplement咁食架?

預計懷孕前3個月要開始食...


複式洋房

積分: 385


15#
發表於 11-9-28 23:03 |只看該作者

回覆:食惠X Materna 後的反應

我都係食完便便黑綠色同尿尿係黃色㗎!但我食完惠氏後會覺得有少少削胃囉,所以都係諗住隔日吃呀




大宅

積分: 2001


16#
發表於 11-9-29 08:09 |只看該作者
navyzero 發表於 11-9-28 14:12
我係萬O見到要成$220, 係藥房買係唔係會平D??
準備要BB係唔係要食呢隻嫁??
因為我之前只係食葉酸, 宜家中E ...
我睇左醫生佢話準備要BB只係食葉酸都得GA LA,有左三個月先食materna 都ok ~~~


別墅

積分: 645


17#
發表於 11-9-29 09:34 |只看該作者
食左便便會黑/深綠色!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo