想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24474


1#
發表於 11-9-19 21:28 |只看該作者
唔知係咪年紀開始大, 又要分精神去照顧小朋友, 我試了兩個月仲未有聲氣.......唔知等到幾時, 點算?
我第一胎試了2個月就有, 原來生bb真唔易呀...


男爵府

積分: 8245


2#
發表於 11-9-19 21:48 |只看該作者
我大囡都啱啱兩歲,
第一胎都係一擊即中,
今胎第二胎都試咗5個cycle先中,
啱啱有咗5 weeks.
我重大你一年添,唔駛擔心,
俾啲耐性啦


大宅

積分: 1024


3#
發表於 11-9-19 22:01 |只看該作者
想生...阿女都就6歲...但又驚...阿女家下讀書都已經咁申苦...


禁止訪問

積分: 5607


4#
發表於 11-9-19 22:09 |只看該作者

33歲以上想生第2胎既JM請進!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24474


5#
發表於 11-9-19 22:17 |只看該作者
你地開工係咪等了大仔/女瞓了先開? 會唔會嘈住? or 驚嘈醒而快快dodo?


侯爵府

積分: 24474


6#
發表於 11-9-19 22:17 |只看該作者
你地開工係咪等了大仔/女瞓了先開? 會唔會嘈住? or 驚嘈醒而快快dodo?


禁止訪問

積分: 5607


7#
發表於 11-9-19 22:19 |只看該作者

引用:你地開工係咪等了大仔/女瞓了先開? 會唔會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4346

畀面勳章


8#
發表於 11-9-19 22:37 |只看該作者
我第一胎同今胎都係第2個cycle中,阿女就快4歲..do野要等好夜先敢do,試過do do下佢醒左呀,搞到我地要暫停


男爵府

積分: 7798


9#
發表於 11-9-20 00:02 |只看該作者

引用:唔知係咪年紀開始大,+又要分精神去照顧小朋

原帖由 katrinamama 於 11-09-19 發表
唔知係咪年紀開始大, 又要分精神去照顧小朋友, 我試了兩個月仲未有聲氣.......唔知等到幾時, 點算?
我第一 ...
我高0仔十歲, try 了二個cycle,又係唔得,真係唔知點好咁你cycle 準唔準?




大宅

積分: 1486


10#
發表於 11-9-20 00:58 |只看該作者
阿仔今年3歲, 係一擊即中, 依家想生第二個, 但試了7個cycle都未bingo, 真係心灰意冷


子爵府

積分: 12822

畀面勳章


11#
發表於 11-9-20 01:07 |只看該作者
我囡囡3歲,今個月開始CYCLE1,有D緊張吖!


男爵府

積分: 8769


12#
發表於 11-9-20 03:20 |只看該作者
你地就好啦, 個個都已有一個。。。。。。

我而家先來第一個炸,試左2/3個月,冇特登CHECK住但停左避孕丸。
我本身M準時。。。。。。
我同老公都未做產前檢查TIM


大宅

積分: 3256


13#
發表於 11-9-20 05:45 |只看該作者
我都係.....試左差不多半年, 其實我次次都要等阿仔先得, 結果我都倦晒, 無晒心機做


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


14#
發表於 11-9-20 07:26 |只看該作者

回覆:33歲以上想生第2胎既JM請進!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5607


15#
發表於 11-9-20 07:27 |只看該作者

引用:我都係.....試左差不多半年, 其實我次次都

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1519


16#
發表於 11-9-20 07:32 |只看該作者
我的女儿今年2岁了。。现在刚刚试第一个cycle..不知道几时才会成功!!


大宅

積分: 3627


17#
發表於 11-9-20 08:38 |只看該作者

33歲以上想生第2胎既JM請進!

囡囡而家14個月大,開始造人計劃,希望35歲前生埋第2個。大家加油呀!



點評

zxyggp  me too, 不過可能趕不及龍B.  發表於 11-9-26 22:57


子爵府

積分: 10164


18#
發表於 11-9-20 09:34 |只看該作者
報到!!

我都係高齡,有個囝囝兩歲,現正努力中,試左幾個cycle了.....


大宅

積分: 1683

畀面勳章


19#
發表於 11-9-20 09:48 |只看該作者
我都試左6個cycle喇, 都未有第2胎.......


大宅

積分: 1486


20#
發表於 11-9-21 00:47 |只看該作者
係咪年紀大左, 所以咁難呢?
定變左不育

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo