想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 806


1#
發表於 11-10-4 11:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 545


2#
發表於 11-10-4 11:14 |只看該作者

回覆:kityusi 的帖子

有m come 未必有排卵,你驗之前2小時內唔好飲咁多水!同埋每朝量體溫,可以見到有冇排卵!如果體溫冇高低就未必有排卵!可以睇下中醫調理下!因為我之前都驗排卵都冇線,但睇完中醫就有深粗線!,




禁止訪問

積分: 806


3#
發表於 11-10-4 11:24 |只看該作者

回覆:Mous 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 806


4#
發表於 11-10-4 11:34 |只看該作者

回覆:好down 呀!點算好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7674


5#
發表於 11-10-4 13:47 |只看該作者
會, 可能係呢幾日喇


禁止訪問

積分: 806


6#
發表於 11-10-5 09:43 |只看該作者

回覆:rcbaby 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo