婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1549


1#
發表於 11-10-2 02:03 |只看該作者
我同99已積積埋埋一大堆不滿,好難長篇大論講出來!現在bb比佢湊!佢星期一至五會係度瞓!照顧呀b!我一放工就自己湊番!但我一見99我就發癲!我就好多野睇5順眼!又同c6嘈!又係因為99!我好唔開心,我好似有產後抑鬱,情緒大上大落!我可以點樣諗,令自己開心d呢?我同c6既關係越來越差,因為唔拖99而同c6嘈!我地就快要離婚啦!


男爵府

積分: 8366


2#
發表於 11-10-2 02:09 |只看該作者

回覆:可以點諗?

拿拿聲返健康院搵姑娘傾下 / 做下評估,睇下有冇需要搵社工輔導下。另外你娘家方唔方便俾你返去住幾日,俾少少時間自己冷靜下。



冬天的味道


大宅

積分: 1549


3#
發表於 11-10-2 02:15 |只看該作者
做咗平估,冇事!但我情緒大上大落,控制唔到!見到99直情會發癲(係心裡面)!我可以點樣諗令自己開心d!


大宅

積分: 3966


4#
發表於 11-10-2 02:25 |只看該作者

回覆:starsta297 的帖子

我未生都已經見到我老公個亞媽發癲,生左都唔知點算,我都怕自己會有產後抑鬱呀





大宅

積分: 2508

畀面勳章


5#
發表於 11-10-2 02:30 |只看該作者
其實因為咩問題呢?


公爵府

積分: 28591


6#
發表於 11-10-2 02:36 |只看該作者
無得諗, 只有搬~~


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 11-10-2 02:38 |只看該作者
可唔可以唔好要99湊bb呀?
唔叫99湊b, 咁咪唔洗比佢星期一至五0係度訓囉, 雙方見少d, 應該會好d
如果你係返office hour, 而且放工準時既話, 不如放bb去嬰園啦, 反正你都話放工自己湊返
又或者請工人/比娘家湊又ok嗎?
為左99而同c6離婚好唔值呀, 除非你c6愚孝到完全唔理你感受, 明係99做錯都幫住99咁就另當別論


大宅

積分: 1549


8#
發表於 11-10-2 03:10 |只看該作者
大家方法唔同,生活唔同!死老係愚孝!咩都係佢阿媽啱晒!我已經同c6講,我可能有情緒病,但佢冇理會我!當我發癲向c6投訴99時,佢就幫晒99!我已唔拖99,佢仲要幫,我情緒更激動!我叫c6以後唔好再同我講野!因為佢講咩都會刺激我情緒!甘我可以點樣諗先開心d!就算睇醫生,一係食藥!(我唔想依靠藥物)!一係就自己睇開d!甘我應該點諗可以令自己開心d nei!


子爵府

積分: 14749


9#
發表於 11-10-2 03:19 |只看該作者

可以點諗?

點解一定要佢湊bb?搵阿媽,搵工人得唔得?唔值得為咗99而離婚,總之相見好同住難,我同我果個相見都唔好,我肯定唔會同佢住!



點評

美亞  正確.  發表於 11-10-2 04:23


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


10#
發表於 11-10-2 06:24 |只看該作者

引用:大家方法唔同,生活唔同!死老係愚孝!咩都

原帖由 starsta297 於 11-10-02 發表
大家方法唔同,生活唔同!死老係愚孝!咩都係佢阿媽啱晒!我已經同c6講,我可能有情緒病,但佢冇理會我!當 ...
你還是同老公談一下 不過今次要理性冷靜一點談 其實你有工作 請工人吧




男爵府

積分: 8366


11#
發表於 11-10-2 08:16 |只看該作者

引用:做咗平估,冇事!但我情緒大上大落,控制唔

原帖由 starsta297 於 11-10-02 發表
做咗平估,冇事!但我情緒大上大落,控制唔到!見到99直情會發癲(係心裡面)!我可以點樣諗令自己開心d! ...
同你老公一齊去見下姑娘啦。有時抑鬱嘅嘢,可能係積積埋埋先出來。



冬天的味道


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


12#
發表於 11-10-2 09:29 |只看該作者
唔好同99住, 唔好比99湊BB


大宅

積分: 4672


13#
發表於 11-10-2 09:40 |只看該作者

回覆:可以點諗?

你主要係吾想見到你99,請工人咪得囉,雖然會用多少少錢,但好過吾開心,你知你老公愚孝,咁吾洗再同佢投訴佢阿媽既事。只會傷感情。




大宅

積分: 1414


14#
發表於 11-10-2 10:06 |只看該作者
一係就你唔做野..自己湊,如果唔係你要99湊有D野真係無得出聲...請工人OR放育嬰院係可以考慮既選擇^^


大宅

積分: 1953


15#
發表於 11-10-2 12:05 |只看該作者
starsta297 發表於 11-10-2 03:10
大家方法唔同,生活唔同!死老係愚孝!咩都係佢阿媽啱晒!我已經同c6講,我可能有情緒病,但佢冇理會我!當 ...

真係好大件事咩? 個個係佢啊媽, 佢老人家做左 D 咩先? 去到咁盡要離婚.


伯爵府

積分: 15396

陪月勳章


16#
發表於 11-10-2 12:19 |只看該作者
打電話去家庭健康服務,搵人傾下


別墅

積分: 917


17#
發表於 11-10-2 12:34 |只看該作者
我之前都試過生完之后 睇咩都唔順眼 搞到同6299 姑奶全部人關係都差曬 最緊要連老公都罵埋 灰到連離婚后路都諗埋
跟住搵健康院D姑娘幫下手 其實好多男人只會以為你發脾氣 未必清楚 等健康D姑娘同佢解釋返 之后老公變得順眼好多 依家直頭係個好老公 好爸爸

樓主快D同健康院約個時間同先生去傾下

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo