想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5372


1#
發表於 11-9-28 21:31 |只看該作者
剛比醫生信但最早要明年四月才看第一次,又邊道快呢?高齡啦。謝謝




伯爵府

積分: 15466

好媽媽勳章


2#
發表於 11-9-29 18:06 |只看該作者
Bit2011 發表於 11-9-28 21:31
剛比醫生信但最早要明年四月才看第一次,又邊道快呢?高齡啦。謝謝

你book 何教授?book 吳e生會早d,我本來係下年1月架,而家可以提早到11月。你試下book 吳e生,應該會快d~


男爵府

積分: 5372


3#
發表於 11-9-29 19:01 |只看該作者

回覆:瑪麗私家要等半年?

謝謝,姑娘話都要一月,講到差唔多。




大宅

積分: 4727


4#
發表於 11-9-30 00:34 |只看該作者

引用:剛比醫生信但最早要明年四月才看第一次,又

原帖由 Bit2011 於 11-09-28 發表
剛比醫生信但最早要明年四月才看第一次,又邊道快呢?高齡啦。謝謝
我上7月寄信去book何教授都要1月才有得看。





大宅

積分: 1601


5#
發表於 11-9-30 13:09 |只看該作者

引用:Quote:Bit2011 發表於 11-9-28 21:31 剛比

原帖由 小小郭夫人 於 11-09-29 發表
你book 何教授?book 吳e生會早d,我本來係下年1月架,而家可以提早到11月。你試下book 吳e生,應該會快d~ ...
要多少錢




伯爵府

積分: 15466

好媽媽勳章


6#
發表於 11-9-30 18:26 |只看該作者
alice0410 發表於 11-9-30 13:09
要多少錢
我未見呀,佢話每次睇醫生就$750-$1500,仲要check 既就逐樣計錢,做treatment就2萬至7萬,儲定錢都差唔多~


大宅

積分: 1601


7#
發表於 11-9-30 20:48 |只看該作者
小小郭夫人 發表於 11-9-30 18:26
我未見呀,佢話每次睇醫生就$750-$1500,仲要check 既就逐樣計錢,做treatment就2萬至7萬,儲定錢都差唔多~ ...

做IUI/IVF


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo