想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 920


1#
發表於 11-9-22 23:26 |只看該作者
本帖最後由 babycream2010 於 13-2-28 11:31 編輯

deleted


伯爵府

積分: 15695


2#
發表於 11-9-22 23:37 |只看該作者
等你宣佈好消息
加油呀~~~


大宅

積分: 4497


3#
發表於 11-9-23 00:14 |只看該作者
add oil!! support! =)


別墅

積分: 920


4#
發表於 11-9-23 00:33 |只看該作者

回覆:FET後等BINGO

心急到用了綠d驗,只係有個好淺色既控





子爵府

積分: 12526

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 11-9-23 01:42 |只看該作者
祝你下星期收到好消息!

加油啞!


別墅

積分: 757


6#
發表於 11-9-23 10:44 |只看該作者
babycream2010, 我是14/9放雪胎,等緊bingo

我都是第一次的IVF失敗,雪了6粒雪胎,

好好好可惜是解凍後只有3粒存活, 另3粒discarded, 超級無奈

今次9月中放了3粒雪胎, 今日已經第10日, very nervous!!!

我們一齊等好消息啦~!如果bingo的話記得通知我呀, 大家個case咁似~


點評

babycream2010  今朝去驗血, 已經知道咗啦,   發表於 11-9-26 23:10


男爵府

積分: 8779


7#
發表於 11-9-23 10:47 |只看該作者
回覆 kikilala2010 的帖子

kikilala,我都係14號放嫁,你係唔係28號驗呀???


男爵府

積分: 8779


8#
發表於 11-9-23 10:49 |只看該作者
回覆 babycream2010 的帖子

babycream2010 唔好諗咁多啦,我都係咩感覺都冇,我地都盡咗力啦,relax d


別墅

積分: 920


9#
發表於 11-9-23 11:25 |只看該作者

回覆:FET後等BINGO

本帖最後由 babycream2010 於 13-2-28 11:31 編輯

deleted


別墅

積分: 757


10#
發表於 11-9-23 11:41 |只看該作者
denise333, 我都係28號驗呀

其實今日or明日可唔可以偷步check bingo 呢???超級緊張呀~~~

我地3個要努力努力~

齊齊bingo ~ yeah ~


別墅

積分: 920


11#
發表於 11-9-23 11:41 |只看該作者
本帖最後由 babycream2010 於 13-2-28 11:32 編輯

deleted


大宅

積分: 1791


12#
發表於 11-9-23 12:52 |只看該作者
kikilala2010 發表於 11-9-23 11:41
denise333, 我都係28號驗呀

其實今日or明日可唔可以偷步check bingo 呢???超級緊張呀~~~:surpris ...
預埋我呀! 我尋日放雪胎, 10月8 號先可以驗尿!


別墅

積分: 920


13#
發表於 11-9-23 13:24 |只看該作者
本帖最後由 babycream2010 於 13-2-28 11:33 編輯

deleted


myphoto.jpg (91.56 KB, 下載次數: 1)

myphoto.jpg


別墅

積分: 757


14#
發表於 11-9-23 13:48 |只看該作者
回覆 babycream2010 的帖子

醫生話先同我解凍左3個雪胎 , 但3個培養了2天都沒有成長當中仲有cell有問題...
於是佢解凍左另外3個雪胎, 哩3個都ok, grade1-, 所以放左哩3 個, 希望bingo啦!!!
今次一定要得呀,我唔想再洗錢捱針再開始ivf treatment 呀, 天呀~


別墅

積分: 920


15#
發表於 11-9-23 14:14 |只看該作者
回覆 kikilala2010 的帖子

一齊加油呀~


別墅

積分: 920


16#
發表於 11-9-25 06:40 |只看該作者
本帖最後由 babycream2010 於 13-2-28 11:34 編輯


myphoto.jpg




別墅

積分: 920


17#
發表於 11-9-25 06:41 |只看該作者
本帖最後由 babycream2010 於 13-2-28 11:35 編輯







大宅

積分: 1088


18#
發表於 11-9-25 07:47 |只看該作者

回覆:FET後等BINGO

Congrats~ 多d休息呀




男爵府

積分: 6523


19#
發表於 11-9-25 08:46 |只看該作者
唔好咁緊張,多D休息,一定得既


男爵府

積分: 8779


20#
發表於 11-9-25 10:22 |只看該作者
回覆 babycream2010 的帖子

好明顯啦...hahaha...
我今朝都用綠d驗過,個控仲淺過你支綠d...希望我都有好消息啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo