想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1843


1#
發表於 11-9-30 06:24 |只看該作者
我今日係排卵後day 11,用左晨尿check!係唔係m前係咁,定係
myphoto.jpg



點評

miffymiffy  快d 買棒棒驗啦   發表於 11-9-30 15:55


男爵府

積分: 8245


2#
發表於 11-9-30 08:55 |只看該作者
排卵後day11,紅d深粗,
好大機會bingo喎,
有無綠d呀,check下有無線,
有既可以再買棒棒confrim喎..


大宅

積分: 2708


3#
發表於 11-9-30 09:39 |只看該作者

回覆:紅d 80%深,係咪m前係咁?

你點解唔用綠d? 我排卵后11日,都有50%, 但綠d白雪雪,我自己覺得唔係! 祝你早孕!
myphoto.jpg



點評

miffymiffy  20-30%咋喎~  發表於 11-9-30 15:55


男爵府

積分: 8245


4#
發表於 11-9-30 09:45 |只看該作者
candydoraemon 發表於 11-9-30 09:39
你點解唔用綠d? 我排卵后11日,都有50%, 但綠d白雪雪,我自己覺得唔係! 祝你早孕!



你呢條咪最多20-30%咋喎
...



大宅

積分: 1843


5#
發表於 11-9-30 18:41 |只看該作者
我明天會用綠d & clearblue 再check~


伯爵府

積分: 15695


6#
發表於 11-9-30 19:20 |只看該作者
回覆 Bearstar 的帖子

你好大機會bingo 喎, 快d買支CLEAR BLUE DIGITAL CHECK下啦
等你好消息喇


別墅

積分: 546


7#
發表於 11-9-30 20:58 |只看該作者

回覆:紅d 80%深,係咪m前係咁?

我29/9紅d都有40%,但今日m小姐探我咯!
希望你好運!加油加油!!
myphoto.jpg




大宅

積分: 3466


8#
發表於 11-9-30 21:02 |只看該作者

回覆:紅d 80%深,係咪m前係咁?

係架喇係架喇!我用棒棒前都係見紅d有90-100%!恭喜恭喜




大宅

積分: 1843


9#
發表於 11-9-30 21:07 |只看該作者

回覆:紅d 80%深,係咪m前係咁?

剛剛用左綠d,真係有淺線!我明天再用clearblue check! 希望係真啦!




別墅

積分: 546


10#
發表於 11-9-30 22:29 |只看該作者

引用:剛剛用左綠d,真係有淺線!我明天再用clearb

原帖由 Bearstar 於 11-09-30 發表
剛剛用左綠d,真係有淺線!我明天再用clearblue check! 希望係真啦!
恭喜恭喜




大宅

積分: 3358


11#
發表於 11-9-30 22:30 |只看該作者

引用:剛剛用左綠d,真係有淺線!我明天再用clearb

原帖由 Bearstar 於 11-09-30 發表
剛剛用左綠d,真係有淺線!我明天再用clearblue check! 希望係真啦!





大宅

積分: 1585


12#
發表於 11-9-30 22:53 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-9-30 21:07
剛剛用左綠d,真係有淺線!我明天再用clearblue check! 希望係真啦!

恭喜你呀, 係架啦....有咩分享心得呀?


伯爵府

積分: 19674


13#
發表於 11-9-30 23:56 |只看該作者
我果陣有BB都係CHECK紅D先, 條線仲深過第一條線, 即用綠D再CHECK, 就有淺線出


大宅

積分: 2142


14#
發表於 11-9-30 23:58 |只看該作者
恭喜晒~


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


15#
發表於 11-10-1 00:20 |只看該作者

引用:剛剛用左綠d,真係有淺線!我明天再用clearb

原帖由 Bearstar 於 11-09-30 發表
剛剛用左綠d,真係有淺線!我明天再用clearblue check! 希望係真啦!





大宅

積分: 1977


16#
發表於 11-10-1 01:37 |只看該作者


大宅

積分: 3117


17#
發表於 11-10-1 12:56 |只看該作者

回覆:紅d 80%深,係咪m前係咁?

應該係啦




大宅

積分: 1843


18#
發表於 11-10-1 12:58 |只看該作者

回覆:紅d 80%深,係咪m前係咁?

係啦!Thx!
myphoto.jpg




大宅

積分: 4204


19#
發表於 11-10-1 14:33 |只看該作者

引用:係啦!Thx!+ +

原帖由 Bearstar 於 11-10-01 發表
係啦!Thx!





大宅

積分: 3833


20#
發表於 11-10-1 14:36 |只看該作者

引用:係啦!Thx!+ +

原帖由 Bearstar 於 11-10-01 發表
係啦!Thx!
正呀!恭喜呀




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo