想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


1#
發表於 11-9-25 20:29 |只看該作者

希望各位jm有好消息 我要下個cycle 努力了




男爵府

積分: 5940


2#
發表於 11-9-25 20:32 |只看該作者

引用:唉 希望各位jm有好消息+我要下個cycle+努力

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-25 發表

希望各位jm有好消息 我要下個cycle 努力了
之前有無試過早咁多?




男爵府

積分: 6108


3#
發表於 11-9-25 20:34 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

都試過 不嬲都短 但今日又再早多一星期 救命




子爵府

積分: 11748


4#
發表於 11-9-25 20:40 |只看該作者
你day幾排卵?luteal phase太短好難有


男爵府

積分: 6108


5#
發表於 11-9-25 20:42 |只看該作者

回覆:torotoro 的帖子

我day 11就check到哈哈笑 我估係day12排排 因為體溫都高
好難bingo.....>< 即係無望




子爵府

積分: 11748


6#
發表於 11-9-25 20:50 |只看該作者
average係14日, 10日有d marginal,機會未必無o既,坊間有人話食b6有助增長luteal phase,有人work有人唔work..... 或者問下醫生吧


男爵府

積分: 6108


7#
發表於 11-9-25 22:11 |只看該作者

回覆:torotoro 的帖子

下次會同ec講
B6係乜?




大宅

積分: 3062


8#
發表於 11-9-26 00:31 |只看該作者
樓主, 我都宣佈失敗!!!


大宅

積分: 3726

畀面勳章


9#
發表於 11-9-26 10:17 |只看該作者
其實我呢三四個月,都提早左一星期黎~點解會咁呢?

by the way, 再休養生息下,應該好快有喜haha


男爵府

積分: 6108


10#
發表於 11-9-26 14:00 |只看該作者
回覆 totokingdom 的帖子

我地再努力吧..


男爵府

積分: 6108


11#
發表於 11-9-26 14:01 |只看該作者
回覆 debbies 的帖子

我都唔知,唔知係好事定壞事又或者係我太緊張..


大宅

積分: 1542


12#
發表於 11-9-26 14:25 |只看該作者
本帖最後由 bobobb09 於 11-9-26 14:27 編輯

其實我都算早,平均24-25day cycle,亦都試過因病食西葯而變cycle 22day


男爵府

積分: 6108


13#
發表於 11-9-26 14:32 |只看該作者

回覆:bobobb09 的帖子

我係食中藥
不過係咪見紅先算第一日?
宜家我仲係好少好少啡




大宅

積分: 3726

畀面勳章


14#
發表於 11-9-26 14:47 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

唔好太緊張、太大壓力
relax~輕鬆點吧


男爵府

積分: 6108


15#
發表於 11-9-26 14:57 |只看該作者

回覆:debbies 的帖子

Yes yes !!! Relax!!!




大宅

積分: 2188


16#
發表於 11-9-28 09:56 |只看該作者
唔使擔心, 我朋友的luteal phase好短,每個cycle不過8日,e生話佢黃體過低,佢咩都check,照足時間dodo,9個cycle都唔成功,最後佢決定咩都5check, relax地try, 有左, 而家BB都生左la!!



男爵府

積分: 6108


17#
發表於 11-9-28 10:20 |只看該作者
回覆 mrs.ratts 的帖子

我發現果D唔係M...今日DAY 25 了,仍然係每日流緊少少咁(真係好少)...體溫無跌
但下面就覺得有D"拉"住既感覺


大宅

積分: 4490


18#
發表於 11-9-28 10:25 |只看該作者

引用:回覆+mrs.ratts+的帖子 我發現果D唔係M...

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-28 發表
回覆 mrs.ratts 的帖子

我發現果D唔係M...今日DAY 25 了,仍然係每日流緊少少咁(真係好少)...體溫無跌
咁你快啲驗吓啦,可能bingo呢~




男爵府

積分: 6108


19#
發表於 11-9-28 10:30 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

但我覺得又唔係
我無腰痛又無胸痛
同埋我day23都用紅d check,仲係白雪雪...


大宅

積分: 4490


20#
發表於 11-9-28 10:35 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 但我覺得又唔

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-28 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

但我覺得又唔係
用綠d試吓囉,驗吓都無壞吖,綠d咁平,祝你成功




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo