想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 7800


1#
發表於 11-9-28 17:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 190


2#
發表於 11-9-28 22:24 |只看該作者
回覆 AhiruNoPekkle 的帖子

我差不多41, 上個月意外懷孕....但可惜唔夠一個月x產咗.....


複式洋房

積分: 405


3#
發表於 11-9-28 22:40 |只看該作者

引用:+本帖最後由+AhiruNoPekkle+於+11-9-28+17:

原帖由 AhiruNoPekkle 於 11-09-28 發表
本帖最後由 AhiruNoPekkle 於 11-9-28 17:49 編輯

啱啱見到有位jm講, 年過40, 自然懷孕的機會等於0 ??
我醫生話唔多個1個percent, 就算做iui 同 ivf 都係可能得5-10 percent, 我試咗2 次iui 都衰咗, 我放棄啦!




大宅

積分: 3356


4#
發表於 11-9-28 22:51 |只看該作者

回覆:年過40, 自然懷孕的的機會等於0 ??

好似吾喺喎!以我所知,現實生活中有啲年過40都能生育架!
1.就是我外婆喇!佢生到四十幾歲呀!
2.就是我的好友,佢話佢媽咪意外懷孕,生佢嗰陣都有四十幾歲喇!
3.就是藝人曹永廉外母,佢外母都是藝人,她四十幾歲時意外懷孕,生咗細仔,她的兒子現已十幾歲喇!
4.就是兒童節日(430穿梳機)女主持,吾記得叫咩名添,佢前排都有劇集演出,laughing 套劇演龔sir嘅癌病太太,佢曾接受報章訪問,印象是佢一直都想有小朋友,但遲遲都沒有,到了四十幾歲才懷孕,依家佢個仔已經幾歲喇!好健康好活潑。
努力加油!祝你早日成功bingo!





禁止訪問

積分: 7800


5#
發表於 11-9-28 23:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7504


6#
發表於 11-9-30 19:33 |只看該作者
我今日睇完婦檢, 醫生話佢有patient 依家45有左, 等生時都46.


複式洋房

積分: 230


7#
發表於 11-10-1 00:21 |只看該作者
lovemybabies 發表於 11-9-28 22:24
回覆 AhiruNoPekkle 的帖子

我差不多41, 上個月意外懷孕....但可惜唔夠一個月x產咗.....

我年底便40歲拉, 2010年11月及2011年7月底連續小X兩次(兩次都是do do 一次便自然bingo). 我認為高齡是可受孕, 但小產比率非常高, 關鍵是如何有健康胎/保胎, 及最後順利出生!! 以前不看中醫, 現在什麼都要信和試, 因放棄便完全沒機會! 大家加油!


大宅

積分: 1977


8#
發表於 11-10-1 01:33 |只看該作者
我有個朋友, 佢今年都41, 已bingo了4個月, 明年生龍bb了。所以大家不要灰心, 希望在人間呀!


子爵府

積分: 11239


9#
發表於 11-10-1 04:03 |只看該作者

回覆:年過40, 自然懷孕的的機會等於0 ??

我42先自然懷孕第一胎,而家囡囡2歲幾。我朋友47都係自然懷孕,bb剛剛快4個月大。大家吾好灰心。




大宅

積分: 4614


10#
發表於 11-10-1 19:41 |只看該作者
2010年5月及2011年9月連續小X兩次, 醫生話係年紀大, 容易小x, 做人工機會好小, 只叫我再努力!
我已經有睇中醫, 但今次都一樣:naughty, 現時只有等下一次機會


大宅

積分: 4614


11#
發表於 11-10-1 19:44 |只看該作者
個中醫叫我做針灸, 會好


大宅

積分: 4223


12#
發表於 11-10-1 21:05 |只看該作者
更年期後, 懷孕率才近0~ 歲數只係決定卵子質數~


大宅

積分: 2377


13#
發表於 11-10-1 21:14 |只看該作者
我都40仲有兩個月就41, 今年2月開始左第一次ivf仲BINGO左可惜8週小產左, 上個月放雪胎FAIL左, 不過同醫生開會佢同我講好睇個人體質佢話我前既年紀仲BINGO過有3X婦女既體質叫我試多次, 係就係成功率低D不過唔代表唔得, 比心機啦起碼試過努力過無悔無憾!


男爵府

積分: 7674


14#
發表於 11-10-1 22:57 |只看該作者

回覆:年過40, 自然懷孕的的機會等於0 ??

潘芳芳都得
吾好放棄




禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


15#
發表於 11-10-1 23:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 110


16#
發表於 11-10-2 00:26 |只看該作者
我下年都40了. 試左7個cycle, 又紅d, 又clearblue, 看中E, 都未得...中e話40得15% ....唉

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo