想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1861


1#
發表於 11-10-1 18:09 |只看該作者
我9月1日day1,在9月20日有深粗但今日來了m啦.我聽人講一般是排卵後14日來m,我早左幾日是否有問題呀




大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-10-1 19:35 |只看該作者

回覆:係吾係排卵後14日一定來m架

可能黃體酮唔夠!是否每個cycle也如此?




大宅

積分: 1861


3#
發表於 11-10-1 19:48 |只看該作者

回覆:stupidtaz 的帖子

其實我都係9月開始用紅d,所以吾知之前cycle係吾係甘呀!!!!




大宅

積分: 4810


4#
發表於 11-10-2 10:25 |只看該作者

回覆:係吾係排卵後14日一定來m架

Try few more cycles n see.





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo