想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 2678


1#
發表於 11-10-1 18:04 |只看該作者
大家好:
我係瑪麗醫院做ivf, 26/9放卵. 抽卵後痛得很利害 仲流左3日血. 第1-2日個肚同個胸都痛.但今天放卵後第5天已完全無咩特別反應, 我今次係第一次係baby kingdom .先至知原本要用暖水袋敷肚.
如果大家有好放法可否話我知啊~~~多謝.
15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 3934


2#
發表於 11-10-1 19:36 |只看該作者

引用:大家好:我係瑪麗醫院做ivf,+26/9放卵.+抽卵

原帖由 creami0823 於 11-10-01 發表
大家好:
我係瑪麗醫院做ivf, 26/9放卵. 抽卵後痛得很利害 仲流左3日血. 第1-2日個肚同個胸都痛.但今天放卵 ...
您好!你係9月26日放蛋,我就早你一日放,我自己食緊葉酸、花膠、食奶、85%朱古力!祝早孕!




大宅

積分: 4810


3#
發表於 11-10-1 19:37 |只看該作者

回覆:我係政府醫院做ivf, 現在等待中~~

我冇用暖水暖肚,只是照常工作,放鬆心情!




大宅

積分: 2678


4#
發表於 11-10-1 19:40 |只看該作者

回覆:海南雞飯 的帖子

好多謝你呀,食85%朱古力都有用咖,好吖我去買黎食先,祝我地都一齊bingo啦




15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


別墅

積分: 912


5#
發表於 11-10-1 20:07 |只看該作者

回覆 回覆:creami0823的帖子

我都係瑪麗公家的呀,我放胎後day11已經㴝m了,而家等下星期反去驗




大宅

積分: 3070


6#
發表於 11-10-1 20:30 |只看該作者

回覆:baby=.= 的帖子

想問你m前有冇m痛feel?




別墅

積分: 912


7#
發表於 11-10-1 20:36 |只看該作者

回覆 回覆:siu_lo的帖子

㴝之前兩曰有呀嫌,但係個胸就無脹同痛又吾實




大宅

積分: 2377


8#
發表於 11-10-1 20:51 |只看該作者
如果你地食朱古力小心有咖啡因唔多唔少都有影響不過你地自己諗啦, 放胎後唔係個個有反應, 我果時就係成日好餓食極都唔夠, 個肚有痛通常夜晚仲痛過M痛應該係著緊床痛, 仲有小便密左! 放鬆放輕多休息食得健康飲多D湯水, 叫你地唔好緊張我知真係好難, 不過有時有D野係你就係你已成定局, 好似我甘第一次IVF無任何準備抽蛋放胎樣樣野緊張雖然BINGO左但BB八週無左心跳我覺得同緊張有關係, 所以放鬆心情分散注意力對BB都好D仲可能有驚喜架!


大宅

積分: 2678


9#
發表於 11-10-1 21:00 |只看該作者

引用:如果你地食朱古力小心有咖啡因唔多唔少都有

原帖由 hellozaza 於 11-10-01 發表
如果你地食朱古力小心有咖啡因唔多唔少都有影響不過你地自己諗啦, 放胎後唔係個個有反應, 我果時就係成日好 ...
多謝你嘅提醒,係喎朱古力有咖啡因。我有些朋友話醫生教佢每晚用熱水浸腳浸到高過小腿。一個月後便有bb~~,你會否再試一次呀?
Creami



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 2377


10#
發表於 11-10-1 21:06 |只看該作者
其實都好架, 我打算下次開針都試吓睇吓可唔可以幫助KEEP到長D高溫期, 因為中醫話如果高溫期KEEP到12日就PERFECT ! 我個人覺得飲多D湯水係有幫助既, 我第一次真係日日飲湯架花膠, 魚不停飲架!


大宅

積分: 2678


11#
發表於 11-10-1 21:12 |只看該作者

回覆:hellozaza 的帖子

係呀,在晚上浸完後,會成身汗,瞓得好d。注意:水溫越熱越好,當然唔好(錄)親啦。



點評

hellozaza  LIKE 呀!  發表於 11-10-1 21:15
15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo