想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24579

畀面勳章


1#
發表於 11-9-28 21:55 |只看該作者
今日去咗醫院留位喇yeah~~各位jm 都加油呀,我得你地都得架~


我有剩餘物資平讓,睇吓各位啱唔啱......
我有7盒紅d,每盒10支, exp. date2013.07
clearblue digital (電子即知驗孕棒) 1支, exp. date2012.09
total $100,最好港島mtr 交收
有意請pm^^


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


2#
發表於 11-9-29 00:23 |只看該作者

引用:今日去咗醫院留位喇yeah~~各位jm+都加油呀,

原帖由 yee609 於 11-09-28 發表
今日去咗醫院留位喇yeah~~各位jm 都加油呀,我得你地都得架~





大宅

積分: 1393


3#
發表於 11-10-1 11:37 |只看該作者

回覆 回覆:yee609的帖子

congratulations揾咗邊個医生睇呀我都要作好準備因為D医生好full呀



點評

yee609  我仲未諗好揾邊個醫生睇呀~~any suggestions? thanks  發表於 11-10-1 14:56


別墅

積分: 1000


4#
發表於 11-10-1 13:17 |只看該作者

回覆:yee609 的帖子

PM了,thanks





別墅

積分: 854


5#
發表於 11-10-1 17:16 |只看該作者

回覆:今日去咗醫院留位喇,各位jm加油呀!

恭喜




男爵府

積分: 5609


6#
發表於 11-10-1 17:52 |只看該作者
恭喜

點評

yee609  thanks.祝早孕!  發表於 11-10-1 23:14


別墅

積分: 907


7#
發表於 11-10-1 18:07 |只看該作者
回覆 yee609 的帖子

congrats!! 我都係剛bingo, 想問下醫阮係咪一定要weekday親身去bk? sat or 電話有無架?

點評

yee609  我唔知其他醫院係點,我喺東區...就逄星期1,3,5有得登記,你可以打電話去問吓  發表於 11-10-1 23:16


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


8#
發表於 11-10-1 18:18 |只看該作者
回覆 yee609 的帖子

帶埋我過版呀,你記得我嘛?

點評

yee609  好呀好呀.....一齊過版吖^^
我sure記得你啦,ilovedgos~~  發表於 11-10-1 23:17

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo