想生BB

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


大宅

積分: 4386


1#
發表於 11-9-30 10:29 |只看該作者
我9月1 day 1,通常28~29日M姐姐就會到,但係到目前距都未離,個肚係有小小唔舒服,唔用晨尿驗唔驗到?




別墅

積分: 627


2#
發表於 11-9-30 10:51 |只看該作者

回覆:iam.chili 的帖子

我都遲左成星期哦今朝驗又係未Bingo




大宅

積分: 4497


3#
發表於 11-9-30 10:52 |只看該作者
這個就因人而異呢... depends 你幾時排卵.... 如果你已經過左排卵日at least 8日, 咁可以試試~ 聽過有jm過左排卵8日check倒bingo , 但一般都要排卵/last dodo後14日先check倒~ =)

祝bingo!! =)


別墅

積分: 627


4#
發表於 11-9-30 10:52 |只看該作者

回覆:iam.chili 的帖子

不過我唔係晨尿





男爵府

積分: 5940


5#
發表於 11-9-30 10:55 |只看該作者
iam.chili 發表於 11-9-30 10:29
我9月1 day 1,通常28~29日M姐姐就會到,但係到目前距都未離,個肚係有小小唔舒服,唔用晨尿驗唔驗到?



...
我同你一樣 1/9 day 1, 多數28日就黎m~~~
我day 25 check過無...但一直都feel到谷m..

我諗住明早驗呀~~~


大宅

積分: 4386


6#
發表於 11-9-30 10:58 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

我係覺得個肚有針吉住甘痛,15號排卵




男爵府

積分: 5940


7#
發表於 11-9-30 11:02 |只看該作者
iam.chili 發表於 11-9-30 10:58
我係覺得個肚有針吉住甘痛,15號排卵
我都唔知幾時排egg...明天check一次就知有無中~~~
你諗住今日check??


大宅

積分: 2708


8#
發表於 11-9-30 11:05 |只看該作者
iam.chili 發表於 11-9-30 10:29
我9月1 day 1,通常28~29日M姐姐就會到,但係到目前距都未離,個肚係有小小唔舒服,唔用晨尿驗唔驗到?



...
如果cycle28-29, 應該check到架啦! 到咗M期,唔使用晨尿都應該check到!


大宅

積分: 4386


9#
發表於 11-9-30 11:09 |只看該作者

引用:Quote:iam.chili+發表於+11-9-30+10:58+我

原帖由 cc_ivy 於 11-09-30 發表
我都唔知幾時排egg...明天check一次就知有無中~~~
你諗住今日check??
:;pppp:我諗住今日驗,好緊張呀




男爵府

積分: 5940


10#
發表於 11-9-30 11:11 |只看該作者
iam.chili 發表於 11-9-30 11:09
我諗住今日驗,好緊張呀
我day 25 check過無....一直都無再諗有b....
突然間仲未黎m....攪到我又好緊張~~~

我等你報喜~~


大宅

積分: 4386


11#
發表於 11-9-30 11:12 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

你身體有無任何不適?




男爵府

積分: 5940


12#
發表於 11-9-30 11:14 |只看該作者
iam.chili 發表於 11-9-30 11:12
你身體有無任何不適?
未驗之前覺得有架....想訓、腰痛、有胃氣、胃酸倒流
但驗左之後覺得乜都無,我諗都係心理作用~~~




別墅

積分: 637


13#
發表於 11-9-30 11:18 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

我都係9/1 但我 cycle 30 日
唔知做咩 9/26 同尋晚都走去驗
無啊 無啊
唉 肚唔舒服但胸無平時谷m 咁脹
唔知點咁




男爵府

積分: 5940


14#
發表於 11-9-30 11:19 |只看該作者
Azsxdcfv 發表於 11-9-30 11:18
我都係9/1 但我 cycle 30 日
唔知做咩 9/26 同尋晚都走去驗
無啊 無啊
你用邊隻驗??


大宅

積分: 4386


15#
發表於 11-9-30 11:20 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

我今日成朝個肚都有點痛,會唔會下午m小姐就大驚光臨:;pppp::;pppp::;pppp:




男爵府

積分: 5940


16#
發表於 11-9-30 11:22 |只看該作者
iam.chili 發表於 11-9-30 11:20
我今日成朝個肚都有點痛,會唔會下午m小姐就大驚光臨
我就係驚買左/驗左後即黎m~~


大宅

積分: 4386


17#
發表於 11-9-30 11:24 |只看該作者

引用:Quote:iam.chili+發表於+11-9-30+11:20+我

原帖由 cc_ivy 於 11-09-30 發表
我就係驚買左/驗左後即黎m~~
我都係呀我之前試過幾次都係甘呀!驗完,她就來了




男爵府

積分: 5940


18#
發表於 11-9-30 11:25 |只看該作者
iam.chili 發表於 11-9-30 11:24
我都係呀我之前試過幾次都係甘呀!驗完,她就來了



...
你會買邊隻牌子~


大宅

積分: 4386


19#
發表於 11-9-30 11:28 |只看該作者

回覆:今日驗棒棒睇唔睇到結果?

多素係萬0




男爵府

積分: 5940


20#
發表於 11-9-30 11:29 |只看該作者
iam.chili 發表於 11-9-30 11:28
多素係萬0
呢隻唔係唔掂咩???
我諗住買cb....day 25用左最平個隻....今次諗住用中價貨~

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo