想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2140


1#
發表於 11-9-30 17:08 |只看該作者
董醫生好nice,而且仁安d護士都好好禮貌,但今曰教我打針(打ivf d針)嘅護士態度好差,吾耐煩兼話我做乜要自已打而吾返去去打針,我係沒有時間返去打針,所以至要佢示範一次,我用手機影低佢教我打針過程佢又黑曬面(因我怕打針有手勢有錯至影低)好氣頂!我超想投訴佢呀




大宅

積分: 3762


2#
發表於 11-9-30 23:44 |只看該作者
本帖最後由 yaya_pig 於 11-9-30 23:46 編輯

回覆 leonlovefaf 的帖子

佢地有隻教打針CD, & 一張指導打針紙 你有冇攞呀?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo