想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1005


1#
發表於 11-10-3 16:47 |只看該作者
我今次做iui,醫生話要打多幾支安胎針。我之前都試過要打,不過好似話要打肌肉,所以求其搵間診所俾錢打 (打係patpat)。 所以諗緊其實係咪可以自己打 (慳返d錢)。

除左打patpat 外,有無其他部位打得。



大宅

積分: 2377


2#
發表於 11-10-3 16:59 |只看該作者

回覆:有無jm自己打安胎針 ?

打肚肚,好似打排卵針噤。




大宅

積分: 3643


3#
發表於 11-10-3 17:01 |只看該作者
呢D應該吾好慳, 安全最重要...


大宅

積分: 1005


4#
發表於 11-10-3 17:10 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

打一支半支我都無所謂。但係如果打 5,6 ,7 支咁就覺得好唔抵。俾百幾蚊診所淨係吉一針,賺到笑。


大宅

積分: 3643


5#
發表於 11-10-3 17:14 |只看該作者
回覆 princebaby 的帖子

但係好危險喎, 你同C6傾下啦...


大宅

積分: 3762


6#
發表於 11-10-3 17:39 |只看該作者
本帖最後由 yaya_pig 於 11-10-3 17:41 編輯

你係肌肉注射...... 會唔會吉到血管呀?
打肚皮係皮下脂肪注射...先可以自己打.

肌肉注射要專業人士先做得會唔會太大膽呀


珍珠宮

積分: 43541

好媽媽勳章


7#
發表於 11-10-3 19:34 |只看該作者

回覆:princebaby 的帖子

我嗰時都係自己打肚




大宅

積分: 1027


8#
發表於 11-10-3 20:36 |只看該作者
打肌肉同打皮下係唔同既,唔好亂轉

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo