想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2552

畀面勳章


1#
發表於 11-10-1 11:05 |只看該作者
本帖最後由 dollylash 於 11-10-1 13:56 編輯

今次已經第3個cycle,啲m都幾唔準,30-34日,但cycle 2試過51日
之前兩個cycle都有用紅D, CB check住,覺得好大壓力,所以今個cycle無用,淨計日子

Day 17, 19, 21, 23做功課,今日Day 33,但clearblue同綠d都白雪雪,係咪即係今個月無機喇?



室光下的CB



陽光下的CB



我想做吓檢查照吓自己有無事?係咪打去婦科醫生book就得咖喇?有無好嘅醫生介紹?謝謝~

好唔開心我就嚟發顛




BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-10-1 13:06 |只看該作者

回覆:求助!今次係咪無機喇?

M小姐都未黎,唔好咁緊張!你都只係試左3個cycle姐,再試下啦!不過可以睇醫生調理下cycle既日子!




男爵府

積分: 7737


3#
發表於 11-10-1 13:41 |只看該作者

引用: 今次已經第3個cycle,啲m都幾唔準,30-34

原帖由 dollylash 於 11-10-01 發表
本帖最後由 dollylash 於 11-10-1 11:55 編輯

今次已經第3個cycle,啲m都幾唔準,30-34日,但cycle 2試 ...
過多幾日再check, 一日未黎m都仲有機呀!




大宅

積分: 2552

畀面勳章


4#
發表於 11-10-1 13:57 |只看該作者
stupidtaz 發表於 11-10-1 13:06
M小姐都未黎,唔好咁緊張!你都只係試左3個cycle姐,再試下啦!不過可以睇醫生調理下cycle既日子!



...
我頭兩個cycle都有keep住睇中醫.....但搞搞下都無乜心機睇落去,隔日咁煲藥~

BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2552

畀面勳章


5#
發表於 11-10-1 13:58 |只看該作者
irisang2007 發表於 11-10-1 13:41
過多幾日再check, 一日未黎m都仲有機呀!
希望啦.....多謝你的鼓勵
BB雞有書讀啦~


伯爵府

積分: 15695


6#
發表於 11-10-1 14:41 |只看該作者
你有無CHECK到你排左卵未呀?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo