婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1243


1#
發表於 11-9-29 15:34 |只看該作者
本來未生時,我同99都唔錯。但係,呀囡一出世後,就每個月嚟住。成日挑3挑4。連我間屋嘅decoration都要理。呀囡由出世到now 10months, 都係我一手一腳自己take care. So far, 囡囡玩得,食得,瞓得。no problem at all! 但99最like 雞蛋裡面挑骨頭。我真係對佢恐懼,曾經諗過抱住個囡咩都唔俾佢take care.
-佢一聽到喊,就即衝入我房問bb: 點呀?有無事呀?
-完全唔俾bb喊(10-15min) 都話唔好!
-同bb講: 睇吓你呀媽幫你冲涼個"狼狽"樣!俾佢沖,又話唔記得點冲!
-呀b 瞓咗都成日入我房昅昅昅!
-想踢呀b入佢個"道教"!
-自從c6叫佢唔好再話我。佢就真係唔响c6面前話囉!
-成日話佢個friend個新抱又點點點湊。又要我跟人。
-成日有意無意同我媽講,驚無咗個仔。
呀囡咁細,佢就咩都想我依佢。我真係唔知點捱。c6又唔係好明,又唔想佢做磨心。再唔stop佢,第時真係唔知有冇權教女?!?請各位幫幫!俾d suggestion




水晶宮

積分: 54643

畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 11-9-29 15:49 |只看該作者
本帖最後由 家龍mA 於 12-4-17 01:48 編輯

del


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


3#
發表於 11-9-29 16:17 |只看該作者
而家BB仲細...老人家始終覺得自己湊BB既經驗多過你...如果唔O岩聽...唯有當聽唔到...



[url=http://lilypie.com][img]


大宅

積分: 1243


4#
發表於 11-9-29 16:38 |只看該作者

回覆:點樣响唔得罪99嘅情況下叫佢唔好再管我湊囡?

我都試緊ignore , 聽完就算。但係佢就真係失憶咁!問完又問,要我解釋完再解釋。請問你哋係點做到可以唔記得佢講嘅癈話?因為我次次諗起都嬲,又有壓力。唔想呀囡一有咩問題,就俾到機會佢插我!要我用佢個套!thx all





大宅

積分: 2377


5#
發表於 11-9-29 16:55 |只看該作者

回覆:點樣响唔得罪99嘅情況下叫佢唔好再管我湊囡?

有無機會搬出去住呢?




大宅

積分: 2488


6#
發表於 11-9-29 18:12 |只看該作者
咁我都試過,
你而家真是無咩辦法,
多d帶b去阿媽度,當休息囉

千其唔好同佢正面衝突,
等多幾個月帶阿b學嘢,
去多d學英文的場合,
啤佢覺得你有新的一套思想、模式

通常d62會叫99唔好理咁多
因為始終62明白社會唔同左

況且d99其實得個批評唔多幫手,
幫手又話呢度痛個度不舒服
佢怕自己背鑊,一定少d出聲


複式洋房

積分: 232


7#
發表於 11-9-29 18:38 |只看該作者
不如提議去佢屋企食飯,食完飯咪走囉,唔好比佢上你屋企~


珍珠宮

積分: 47280


8#
發表於 11-9-29 20:49 |只看該作者
踢呀b入佢個"道教


大宅

積分: 3683


9#
發表於 11-9-29 21:21 |只看該作者
我簡直同你一樣, 而家個仔2歲, 之前佢又係上到來捉我錯處,但係佢係完全唔會幫我湊,連BB 開左大,我沖緊涼佢都唔會同佢換片個隻, 但成日就阿之阿左, 叫C6 同佢講唔好咁多意見, 之後再上來就黑面, 不過唔多唔少都仲對我有意見, 對上一次佢迫我同BB介片, 其實已經介緊,咁介過程當然會有機會賴濕,佢又話我唔教佢, 佢坐係度ALL, 又話要教佢介係度ALL, 終於我同佢講叫佢唔好咁多意見,我會用返我既方法....... 到而家佢知我唔LIKE佢比意見.....不過同佢關係真係差好多, 冇計,我唔想死忍......


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


10#
發表於 11-9-29 22:27 |只看該作者

回覆:點樣响唔得罪99嘅情況下叫佢唔好再管我湊囡?

你叫她別管已經得罪他了




大宅

積分: 4320


11#
發表於 11-9-30 00:01 |只看該作者
你呢D全部都係生活小事, 好難以一蓋全咁叫佢唔好管, 叫得唔好管即係叫佢收聲...即係死罪!!!

忍得就忍啦...有D說話唔好對號入座, 咁會舒服D既...但帶BB入教呢樣就一定要出聲...每個人都有自己選揀宗教既權利, 我唔阻你, 你亦都唔應該管我羅!!!


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


12#
發表於 11-9-30 01:41 |只看該作者

點樣响唔得罪99嘅情況下叫佢唔好再管我湊囡?

我62都係咁,唔比bb喊
我同佢一齊住就嚟發癲




大宅

積分: 4185

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-9-30 02:08 |只看該作者
我諗老人家都一樣,我未生前,男友個媽咪同我講:BB出世後唔好成日抱,由佢喊,如果唔係就會成日扭抱。到宜家,囡囡一喊(肚餓,
大大)就匆入我房:BB做咩喊呀?抱下佢啦!係唔係唔舒服呀?男友個老豆:來爺爺抱!有時我會心諗,佢肚餓你要抱,你有無人奶餵佢先?不過好在我對囡囡所有野有決定權,就算佢地唔鍾意,想我自己出街,我都會帶囡囡出街。


複式洋房

積分: 414


14#
發表於 11-9-30 05:56 |只看該作者

點樣响唔得罪99嘅情況下叫佢唔好再管我湊囡?

原來咁多99得個講字,我果個都係,99抱不特止,她不抱就叫姑拉抱,我話俾BB喊下拉,強調係BB係樓抱Er下個D聲,不是大喊!終於連c6都話過佢,你係坩抱,你抱慣了,湊同辛苦唔係你地咋,帶笑笑口講,我覺得好了DD啦,又唔死自己出聲!試下同你C6講你覺得的問題,仲要話你明白99緊張同錫,但係你覺得甘甘甘……




大宅

積分: 1243


15#
發表於 11-10-1 15:02 |只看該作者

回覆:點樣响唔得罪99嘅情況下叫佢唔好再管我湊囡?

最慘係我c6唔多出聲個類人呢!今日佢又打俾我呀媽話11月要嚟我到住,幫囡囡提前celebrate 生日。仲話,知我哋特登選係囡囡生日出埠! (都唔知佢咩意思!!)。

大佬,之前係佢自己不停周圍同人講話出埋機票我哋都唔去!(到now我哋去喇)佢book完機票同我老公暗示無$,最後咪又係我哋自己paid. 都唔緊要,但唔好同人講你請我吔吖。

還有下集,c6返緊嚟!




大宅

積分: 1243


16#
發表於 11-10-1 15:35 |只看該作者

回覆:點樣响唔得罪99嘅情況下叫佢唔好再管我湊囡?

再講,佢請唔請唔緊要!但係,今次返hk係佢想我倆公婆代佢去飲佢兒甥女個餐呀嘛!咁,又要we pay 禮金??我已經係ftm,得c6一個人份量。又供車,供屋,養我同個囡。真係以為幾廿萬身家未開頭咩,我知佢成日話我咁後生就唔做嘢喇!我都話等呀囡有表達能力,我先放心返工囉。成日侯往我個ftm位!!!點算呀??
我真係一聽佢電話就驚,何況仲要單對單?又唔知想點舞我個囡同間屋喇?!前幾次嚟,就將我d鑊同爐頭都攪到花哂。我要搵地方收嘢喇。如果可以我好想連自己同個囡都收埋。我只係想佢明,佢過到嚟!係我屋企,我好welcome佢嚟玩囡。但,我先係住响呢間屋嘅女主人同埋我先係佢個孫嘅親生媽媽!希望佢俾返d 空間我同尊重吓我!唔好成日覺得我係細路囡唔識湊,佢個孫都十個月大,不管鬼好人好,見到我囡都話好可愛,精靈,活潑!




大宅

積分: 1243


17#
發表於 11-10-1 15:54 |只看該作者

回覆:一心一意 的帖子

99話: 小朋友有宗教信癢會乖d, 唔會咁易學壞!
試問當今社會d小朋友仲會受d所為教規control嗎?又唔係未見個好多人响教會一個樣,出到去又另一個樣。何必教佢hypocrite 呢? (我無意對任何一個religion 作評論,以上只是本人親生遇過的經歷!請各位不要亂想!)




伯爵府

積分: 16331


18#
發表於 11-10-1 19:16 |只看該作者
如果你咁執著要"响唔得罪99嘅情況下"去處理呢件事,咁真
係有難度喎.就算你幾平心靜氣同d唔明理嘅人講道理都係不
得要領架咋.
俾我就唔理咁多(我冇耐性同d想控制我嘅人"斗"纏),我會好
"明確"咁表達俾佢知,我知自己做緊乜,而且我會照我嗰套去做.


水晶宮

積分: 57108


19#
發表於 11-10-1 20:22 |只看該作者


大宅

積分: 1243


20#
發表於 11-10-2 13:06 |只看該作者

回覆:fattymama 的帖子

你好勇呀!你可唔可話我知,點講呀?

其實我唔係怕得罪99。我係怕俾位佢入,俾佢攪到我同c6不和。你知喇,(就算我c6係木獨)但最緊要係c6仲係企我呢邊多d and support me!99成日話自己有病(更年期個d病).如果正面同佢交鋒,我唔夠佢嚟嫁。薑始終係越老越spicy!! 何況佢依家都唔會响c6面前話我!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo